English

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

توسعه ورزش قهرمانی و پرورش قهرمانی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توسعه ورزش قهرمانی و پرورش قهرمانی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

 توسعه ورزش قهرمانی و پرورش قهرمانی در دستور کار قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مسعود پیرایش، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان استان مرکزی، افزود: خوشبختانه در حال حاضر ورزش کشور برای تمام آحاد مردم و حضور در عرصه‌ها برای تمام توده‌های مردم است.

وی با بیان اینکه ورزش دیگر اشرافی نیست، خاطرنشان کرد: باید خداوند متعال را شاکر بود که عرصه‌ای وجود دارد که بتوان در همه عرصه‌ها به‌خصوص ورزش قهرمانی حضور داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های  اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جاری، بحث ورزش قهرمانی است.

پیرایش ادامه داد: در این اداره کل، پروژه‌های ورزشی از جنبه درآمدزایی خارج و به قهرمانی اختصاص یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اقدامات بهینه و اصلاحی برای قهرمانان را یادآور شد و تصریح کرد: اختصاص تایم استخر به‌صورت رایگان از اقدامات حمایتی است که برای ورزشکاران صورت گرفته است.

پیرایش پیگیری بحث اشتغال و مسکن را دو رویکرد مهم شورای ورزش استان عنوان کرد و گفت: اولین شورای ورزش استان با حمایت و مساعدت استاندار مرکزی تشکیل شده و اولین جلسه کمیته اشتغالزایی این شورا به‌زودی برگزار خواهد شد.

وی از پیگیری بحث مسکن قهرمانان به‌صورت جدی خبر داد و اظهار کرد: مقام عالی وزارت ورزش پیگیر استقرار یک شهرک تحت عنوان شهرک مدال در تهران برای ورزشکاران است و ضوابط آن به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

پیرایش از ساماندهی هیئت.های ورزشی خبرداد و افزود: از زمان تصدی اینجانب، ۲۶ هیئت ورزشی بلاتکلیف بود که در حال حاضر این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

وی استعدادیابی را از دیگر اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد و بیان کرد: در راستای استعدادیابی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که مجموعه این اقدامات با هدف توسعه ورزش قهرمانی و پرورش قهرمانان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه