English

تمرکز وزارت ورزش بر توسعه ورزش‌های همگانی

وزیر ورزش و جوانان در آذربایجان شرقی گفت: ورزش همگانی انسان‌ها را سالم و قوی نگه می‌دارد و باعث می‌شود انسان در تمرکز کامل تفکر و عمل کند، بنابراین بایستی روی این موضوع بیشتر فعالیت شود.

تمرکز وزارت ورزش بر توسعه ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحمید سجادی در جلسه فرمانداری شهرستان اهر که با حضور مسئولین و نخبگان استانی و  شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: برای لمس مسائل و مشکلات مردم و رفع آنها باید در تمام نقاط کشور حضور پیدا کنیم و بتوانیم با تعامل و همفکری درصدد رفع آنها اقداماتی انجام دهیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه مردم باید اثرات مثبت حضور مسوولان در استان‌ها و شهرستان‌ها را ببینند، توضیح داد: برای حل مشکلات مردم باید عهد و پیمان ببندیم چرا که رئیس جمهور هم تاکید کرده است کاری کنیم که مردم اثرات این سفرها را ببیند تا امیدآفرینی در کشور ایجاد شود.

نماینده ویژه رئیس جمهوری یادآور شد: همه مناطق استان آذربایجان شرقی هنوز به طور کامل کشف نشده است و پتانسیل‌های فراوانی دارد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم، همچنین معادن و منابع فراوانی در این استان وجود دارد که نیازمند مدیریتی قوی است تا بتوان آنها را به فرصت تبدیل کرد.

سجادی درخصوص فعالیت‌های حوزه جوانان خاطرنشان کرد: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دائما از وزارت‌خانه پیگیری می‌شود و جای تشکر و قدردانی دارد که استان آذربایجان شرقی شش سال رتبه برتر کشور را در  زمینه جوانان دارد.

نماینده ویژه رئیس جمهور منابع طبیعی، اقلیمی و جغرافیای استان آذربایجان شرقی را مورد توجه قرار دارد و با تاکید بر استفاده حداکثری از آنها گفت: استفاده درست از  این ثروت‌های طبیعی نیازمند یک مدیریتی قوی است تا بتوان از این ظرفیت برای رشد همه جانبه استان بهره بگیریم.

وی درخصوص مشکلات این استان گفت: فرصت خدمت در کشور وجود دارد و رئیس جمهور همواره درحال تلاش است و هیچگاه خستگی را در ایشان ندیدیم. نمی‌توان در این دولت مردمی کم کاری کرد و امیدواریم اتفاقات خوب در دولت رخ دهد. تمام مشکلات این شهرستان را شنیدیم و دیدیم و پس از بازگشت به تهران قطعا از طریق ریاست جمهوری پیگیری خواهیم کرد.

سجادی اظهار داشت: امروز کشورهای پیشرفته برای بهتر زیستن انسان‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و در همه این کشورها یک پدیده‌ی اجتماعی موفق به نام ورزش و جوانان وجود دارد که در جایگاه مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و‌جوانان در پایان توضیحاتی را درخصوص ورزش قهرمانی، حرفه‌ای، تربیتی و همگانی ارائه و اثرات مثبت برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ایی را مود توجه قرارداد.

نماینده ویژه رئیس جمهوری با اشاره به ابعاد توسعه‌ایی ورزش همگانی گفت: این بخش از ورزش در دنیا برای کاهش هزینه‌های درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورزش همگانی انسان‌ها را سالم و قوی نگه می‌دارد و باعث می‌شود انسان در تمرکز کامل تفکر و عمل کند، بنابراین بایستی روی این موضوع بیشتر فعالیت شود.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث ورزشگاه پنج هزار نفری اهر مصوب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی