English

ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان هدف گذاری شد

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: سیستان و بلوچستان جزو استان های با ظرفیت کارگری است و باید فعالیت های فرهنگی ورزشی برای این قشر پرتلاش ارتقا یابد.

ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان هدف گذاری شد

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، احمد اسناوندی در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان اظهار داشت: تاکید ما در فدراسیون ورزش کارگری بر روی ماموریت‌های صنفی است و علاوه بر فعالیت های ورزشی، ترویج منزلت شغلی، مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری، افزود: هیأت های ورزش کارگری نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران مورد توجه قرار دهند، بلکه باید نگاه ویژه ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشند.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بالقوه ای در امر ورزش دارد که امیدواریم با تعامل مسئولان استانی از این ظرفیت ها برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه کار و تولید استفاده شود.

اسناوندی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون ورزش کارگری به استان سیستان و بلوچستان، افزود: تکمیل استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان و نصب چمن مصنوعی این مجموعه را بطور جدی پیگیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه