English

با حضور مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست آبفا مرکزی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب مرکزی با حضور جعفر عرب نژاد، مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و حسن توشه جو، معاون حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو و هیئت همراه و نیز مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست آبفا مرکزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نقش شرکت‌های آب و فاضلاب در جلب رضایتمندی مردم، مهم‌ترین هدف این شرکت را خدمت خالصانه و جهادی به مردم عنوان کرد و افزود: انجام خدمت بی وقفه و پاسخگو بودن به درخواست های مردم یک اقدام مهم به شمار می رود و ارائه خدمات و پاسخگویی به موقع  موجب رضایتمندی مشترکین است و همه ما باید تلاش کنیم خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهیم.

عرب نژاد با اشاره به این که حراست به عنوان حافظ خادمان مردم باید فضایی مطمئن و بی حاشیه را در سازمان ها ایجاد نماید، گفت: کارکنان اگر در محیطی بی حاشیه خدمت کنند بی شک بازدهی کار افزایش می یابد.

وی با اشاره به این مطلب که همیشه برای مشکلات یک راه حل وجود دارد که می بایست با کار مضاعف آن را کشف نمود، گفت: مدیران و کارشناسان ما اگر با تمام توان تلاش کنند و ظرفیت های موجود را به کار گیرند، غلبه بر هر مشکلی غیر ممکن نخواهد بود.

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه باید به کارها از روی دلسوزی و حرفه ای نگاه کنیم، حراست را یک مجموعه تخصصی عنوان کرد و افزود: امروز باید در مجموعه های آب و فاضلاب جانشین پروری، نیروهای متخصص و انقلابی پرورش یابد و این برای مجموعه آبفا ماندگار است و ثمره این امر بهرمندی از خدمات مطلوب و رضایت مندی مردم خواهد بود.

در ادامه این جلسه حسن توشه جو، معاون حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو با تأکید بر اهمیت جایگاه حراست اظهار داشت: مدیریت حراست نیازمند پیش‌بینی و درایت است.

وی به نقش مجموعه های حراست به عنوان بازوی توانمند در کنار مدیران و مجموعه شرکت اشاره کرد و افزود :حراست باید برای رضای خدا و در مسیر اهداف و رسالت شرکت که همان خدمت به مردم است همراه مدیریت مجموعه باشد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با تشریح وضعیت منابع آب استان ، اظهار داشت:  شاخص بهره مندی از آب سالم و بهداشتی در بخش روستایی در استان 85.32 درصد است که با اتمام پروژه جهاد آبرسانی ما می توانیم شاخص بهره مندی را به89.4 درصد افزایش دهیم .

حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با قدردانی از عملکرد و اقدامات شبانه‌روزی تمامی همکاران آب و فاضلاب استان مرکزی در گذر از فصل تابستان، انسجام کارکنان این شرکت را در خدمت‌رسانی به مردم استان ستودنی دانست.

وی در ادامه عنوان کرد: در ایـن اسـتان از ابتـدای سـال جـاری بارندگـی چندانـی نسبت به میانگین سالهای گذشته نداشـته ایم و آنطـور کـه بـرآورد میشـود در سـال آبـی پیـش رو هـم میـزان بارندگیهـا زیـاد نخواهــد بــود و  رعایت الگوی مصرف آب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اولویـت نخسـت ایـن شـرکت تامین و توزیـع آب سـالم و بهداشـتی و ارائه خدمـات مطلـوب به شهروندان عنوان کرد و افزود: نسبت به وضعیـت منابـع آبی و ظرفیتهـای عرضـه و تقاضـای آب در نقـاط مختلـف اسـتان، خدمات قابل توجهی به مشـترکین شـهری و روسـتایی ارائـه شـده اسـت و در راستای تامین آب سالم و بهداشتی شهروندان با اجرای به موقع پروژه های آب رسانی و ترمیم زیرسـاختهای آب اسـتان و مدیریـت بحران توانستیم یک سال گذشـته را بـا موفقیـت پشـت سـر بگذاریـم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه