English

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم معارفه رضا داوودی بعنوان مدیرعامل جدید و تکریم علیرضا کاکاوند مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، کاکاوند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه: امروز آخرین روز کاری بنده بعد از گذشت دوسال و چند ماه می‌باشد و آغاز کار بنده هم‌ راستا با نیاز شرکت به افزایش بودجه به دلیل وجود بدهی بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان همراه گردید که نیازمند افزایش بودجه بود.

وی افزود: با تشکر از برخی نمایندگان و مسئولان استانداری در واپسین لحظات کمبود بودجه در سال ۹۹ و کمک رسانی این عزیزان در لحظات سخت اعلام می‌کنیم که مقداری بدهی در زمینه تعمیرات ناشی از تخریبات زلزله سرپل ذهاب باقیست که تقاضای همیاری این عزیزان به جناب داوودی را دارم.

وی تصریح کرد: کرمانشاه به عنوان اولین استان کشور به میزان کاهش بارندگی در سال گذشته شناخته شده و این امر هم‌اکنون نیز باقیست 

همچنین کاهش آبدهی چاه‌ها و آبدهی سراب قنبر از ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ۱۶ لیتر بر ثانیه از جمله نگرانی های اصلی شرکت آب و فاضلاب است.

وی در ادامه گفت: طرح جهاد آب رسانی از ابتدای ریاست جمهوری آقای رئیسی کلید خورده و بر همین اساس تلاش شرکت آب و فاضلاب بر افزایش مقدار آب رسانی از ۸۳ درصد به بالای ۹۰ درصد می‌باشد.

وی ادامه داد: مشکل دیگری که در این مدت گریبان‌گیر ما شد خشکی 

برخی از تالاب ها بوده که قرار بود بیش از ۵۰ متر مکعب آب رسانی را بر عهده گرفته اما به علت کمبود بودجه و دیگر مسائل مالی در موعد مقرر انجام نشد و در ادانه منجر به خشکی آن گردید.

وی در ادامه کمبود بودجه اختصاص یافته بر استان کرمانشاه در حوزه آب و فاضلاب را یک مشکل جدی خواند گفت: کرمانشاه با وجود جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر با بودجه های کمی مشغول به کار در قسم‌های مختلف همچون آب‌‌رسانی می‌باشد؛ این موضوع که با وجود این جمعیت حدود ۳ میلیارد در این سال بودجه به این استان تعلق بگیرد ظلم است.

وی در ادامه گفت: کاهش نیرو یکی از معضلات بوده چراکه پرداخت حق و حقوق این عزیزان از جمله مشکلات شرکت آب و فاضلاب با وجود ۱۷۰۰ نفر نیرو جمعا رسمی و پیمانی به‌شمار می‌رفت اما امروز این مشکلات بدهی به این عزیزان از بین رفته است.

وی در ادامه گفت: کاهش نیرو یکی از معضلات بوده چراکه پرداخت حق و حقوق این عزیزان از جمله مشکلات شرکت آب و فاضلاب با وجود ۱۷۰۰ نفر نیرو جمعا رسمی و پیمانی به‌شمار می‌رفت اما امروز این مشکلات بدهی به این عزیزان از بین رفته است.

تنش های آبی کرمانشاه طی یک برنامه مدون مرتفع می گردد 

رضا داودی مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تشکر از اهدای این مسئولیت به خویش گفت: پیش از هر سخن از تمامی عزیزانی که با اعتماد خود این مسئولیت را در اختیار اینجانب قرار دادند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: تنش آبی استان از یک ماه گذشته آغاز شده است و امیدواریم با برنامه های که در دست اقدام داریم بتوان مشکلات را به حداقل رساند.

وی گفت: در حوزه روستایی با طرح جهاد آبرسانی که سهم استان ما از این طرح آبرسانی به ۳۴۹ روستا است تا دو سال آینده شاخص بهره مندی آب روستایی به ۹۰ درصد خواهد رسید بنا بر این در حوزه شهری با تنش هایی در شهر کرمانشاه و برخی دیگر از شهرهای استان مواجه هستیم که برنامه هایی برای رفع این مشکل داریم.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۷ تصفیه خانه فاضلاب در دست اقدام و ۱۶ تصفیه خانه در مدار بهره برداری قرار دارد که امیدواریم با بهره برداری از این ۷ تصفیه خانه بتوان وضعیت بخش فاضلاب استان را سامان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه