English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

برای تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی خمین از پساب فاضلاب ، آمادگی داریم

به منظور تامین آب شهرک صنعتی خمین جلسه هماهنگی به ریاست کمانکش فرماندار شهرستان خمین ، عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، خوشنویسان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و قدبیگی معاون شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

برای تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی خمین از پساب فاضلاب ، آمادگی داریم

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، در این جلسه حشمت الله عباسی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه اولویت وزارت نیرو تامین آب شُرب برای استفاده مردم و استفاده از پساب فاضلاب برای صنایع است اظهار داشت : شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آمادگی کامل برای تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی خمین از پساب فاضلاب را دارد و این نیازمند همکاری صنایع این شهرک می باشد.

در این جلسه فرماندار شهرستان، پساب فاضلاب را پایدارترین منبع تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی این شهرستان است بیان نمود و افزود : تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی خمین نیازمند نگاه جامع و پرهیز از تفکر جزیره ای دستگاه های اجرایی متولی است وی ادامه داد: شهرک صنعتی خمین در تابستان امسال برای تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی با مشکل مواجه شد و موجب نارضایتی این واحدها شده است.

فرماندار شهرستان خمین با اشاره به اینکه اجرای ۱۷ کیلومتر از فاضلاب خمین باقی مانده است، اظهار داشت : با تکمیل فاضلاب خمین ظرفیت خوبی برای صنایع شهرستان فراهم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه