English

فعالیت هاپکیدو GHA در استان مرکزی آغاز شد

جعفر نوایی رئیس ایران و آسیای مرکزی هاپکیدو GHA طی احکامی نماینده سبک هاپکیدو و دبیر این سبک در استان مرکزی و عضو کمیته روابط عمومی این سبک در ایران را منصوب کرد.

فعالیت هاپکیدو GHA  در استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، جعفر نوایی، رئیس گروه هاپکیدو GHA ایران و آسیای مرکزی نمایندگان هاپکیدو در استان مرکزی را منصوب کرد.

در جلسه ای که در آکادمی مرکزی هاپکیدو ایران برگزار گردید ، علی جعفری به عنوان نماینده تام اختیار سبک و رضابراتی به عنوان دبیر سبک هاپکیدو در استان مرکزی و عضو کارگروه روابط عمومی‌ این سبک در کشور معرفی و طی احکامی جداگانه منصوب شدند .

جعفری مربی دفاع شخصی ، قهرمان رشته سلاح سرد جوانان ایران ، فعالیت در رشته جودو، کاراته ، سلاح سرد را بصورت حرفه ای را در کارنامه ورزشی خود دارشد .

براتی مربی رزمی و فعالیت حرفه ای در رشته جوجیتسو ، کاراته ، عضویت در هیات رییسه کیوکوشین ایران ، هیات رییسه هیات پیوند اعضا ، مدیریت باشگاه ورزشی و دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران استان مرکزی را در کارنامه ورزشی خود دارد .

گفتنی است؛ هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی، ضربات دست و پای تخصصی، حرکات بدلکاری دارای انواع سلاح سرد و مبارزات تخصص ، فنون پرتابی است. این رشته یکی از تلفیقی‌ترین سبک‌های رزمی در دنیا به‌شمار می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه