English

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم:

تیم ۱۴ نفره رزمی‌کاران کونگ‌فو قم به مسابقات کشوری اعزام شدند

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از اعزام 14 کونگ‌فوکار قمی به مسابقات کشوری خبرداد.

تیم 14 نفره رزمی‌کاران کونگ‌فو قم به مسابقات کشوری اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد خان‌احمدی در گفت‌وگویی از برگزاری مسابقات انتخابی کونگ‌فو قهرمانی کشور به میزبانی استان زنجان خبرداد و گفت: مسابقات کونگ‌فو قهرمان کشوری به منظور انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در اردوی تیم ملی در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی مطرح کرد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۲۵ استان کشور در دو رده جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با اشاره به اینکه این مسابقات در سبک کمپو خواهد بود، عنوان کرد: نفراتی بزرگسالانی که در این مسابقات به مقام قهرمانی برسند، می‌توانند در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی کشور ترکیه نیز حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه استان قم تیم متشکل از رزمی‌کاران بومی، مربی، سرپرست و دو داور را به مسابقات اعزام کرده است، خاطرنشان کرد: استعدادهای خوبی در استان قم وجود دارد و نسبت به کسب مقام قهرمانی تمام 14 ورزشکار اعزامی امیدواریم.

یادآور می‌شود؛ اسامی تیم اعزامی استان قم در تیم جوانان شامل، آقایان مهرداد لکی، یوسف بختیاری، علیرضا حیدری، رضا خدابنده‌لو، محمد احمدزاده، ابوالفضل احمدی و علی دوستی‌خواه، در تیم بزرگسالان آقایان امیر نوری، ابوالفضل اکبرنیا، محمد بیگ‌لو، امیرحسین قربانی، ابوالفضل خانلر و امیر حسن قربانی، در تیم داوران آقایان داود قربانی و عزیزالله احمدی و همچنین محمد زمانی به عنوان مربی و سرپرست تیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه