English

دادستان کل کشور:

مسئولان وظیفه مهمی در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز دارند

دادستان کل کشور در ساری گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان است.

مسئولان وظیفه مهمی در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز دارند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در مراسم معارفه رئیس کل جدید دادگستری مازندران در ساری اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان است.

وی از مازندران به عنوان استان حساس بدلیل برخورداری از منابع طبیعی، دریا و تولید محصولات کشاورزی با اراضی ارزشمند نام برد و ادامه داد: کشاورزان با منابع طبیعی مشکل دارند و برخی سودجویان به اراضی دست درازی می‌کنند و با تعییر کاربری غیرمجاز به تولید آسیب می‌زنند.

دادستان کل کشور تأکید کرد: از رئیس کل جدید دادگستری استان و مسئولان استان می خواهم جلوی تغییر کاربری غیرمجاز را بگیرند تا تغییری در منابع طبیعی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران با انگیزه اشتغالزایی نگذارد محیط زیست تخریب شود، گفت: صدور مجوز با نمایندگان مجلس نیست که آنها دخالت می‌کنند و بنابراین برای گرفتن رأی در انتخابات، محیط زیست را تخریب نکنید زیرا ما قطعاً نخواهیم گذاشت تا مجوز غیرقانونی داده شود.

وی خاطر نشان کرد: در برخی استان‌ها به یک فرد مجوز ۳۰ شرکت داده می‌شود در حالی که تخصصی ندارد. نباید امکانات بی مورد به یک نفر داده شود و باید مدیریت شود.

حجت الاسلام موحدی آزاد بیان داشت: قضات دارند چه کاری انجام می‌دهند، هدف قضات برخورد خصمانه و بلاگ مجرمان است و هدف اصلاح است که قضات باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات رئیس کل سابق دادگستری استان مازندران، استفاده از افکار نو و تحولی را علت این جابجایی اعلام کرد و از پوریانی به عنوان مدیر پاک دست نام برد که امتحان خود را پس داده است.

در این مراسم با قدردانی از زحمات پنج ساله حجت الاسلام اکبری، آقای پوریانی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان مازندران معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه