English

معاون جوانان هلال‌احمر مازندران خبر داد؛

خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به یک و نیم میلیون مسافر نوروزی

معاون جوانان هلال‌ احمر مازندران از خدمت رسانی جوانان هلال‌ احمر استان به بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی خبر داد.

خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به یک و نیم میلیون مسافر نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، لیلی احمدی  با بیان اینکه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر مازندران با حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر روز در قالب ۱۷ پست ثابت و ۴۴ تیم سحاب اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح که به موازات امداد و نجات نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد، با برنامه‌های متنوع و مطابق با دستورالعمل‌های ملی، خدمات مورد نیاز مسافرین و میهمانان نوروزی مازندران ارائه شد.

وی با بیان اینکه تا روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر با مراجعه به پست‌های این طرح خدمات لازم را دریافت کردند، ادامه داد: توزیع ۱۴۵هزار بسته فرهنگی، ارائه خدمت به ۱۵ هزار نفر از مراجعین به خیمه‌های نماز و پیوستن ۷۷ هزار نفر به پویش بهرفت از دیگر خدمات این طرح به مسافرین نوروزی بوده است.

معاون جوانان هلال‌احمر مازندران گفت: اطلاع رسانی قبل از سفر، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، کنترل و آموزش فشارخون، پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، خیمه‌های نماز، خدمات فضای دوستدار کودک، آموزش کمک‌های اولیه، توزیع بسته‌های افطار و برپایی غرفه طرح یاس از جمله برنامه‌های متنوعی بود که در قالب آن خدمات موردنیاز به گردشگران و مسافرین نوروزی ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه