English

استاندار مازندران:

بیمارستان فوق تخصصی سرطان در چالوس احداث می شود

استاندار مازندران گفت: مسئله و مشکل زمین برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان در نشست «جمعیت مطالبه گری رشد» را حل کردیم تا این بیمارستان که نیاز مردم غرب مازندران و حتی کل استان است احداث شود و خدمات دهی کند.

بیمارستان فوق تخصصی سرطان در چالوس احداث می شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در حاشیه چهارمین همایش سالانه «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه یک مجموعه کاملاً مردمی برای مطالبه گری در شهرستان چالوس شکل گرفت و حضور پیشکسوتان چالوس در این همایش بزرگ، بارقه امیدی برای ما شد، گفت: با توجه به اینکه شهرستان چالوس جزو شهرستان های ویژه گردشگری استان مازندران محسوب می شود که هم مسیر و هم مقصد گردشگری است. 

وی با اشاره به اینکه چالوس پایگاه عظیم ارزش های والای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: چالوس قدمگاه 21 هزار شهید والامقام استان های گیلان و مازندران در دوران دفاع مقدس است که در آن زمان اینجا را به عنوان منطقه یاد می کردند. 

استاندار مازندران افزود: مسائلی در این همایش مطرح شد که مهمترین آن، بحث زمین برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان بود که در همین نشست مشکل زمین را حل کردیم تا این بیمارستان که نیاز مردم غرب مازندران و حتی کل استان است تا خدمات دهی کند. 

وی اذعان کرد: البته چالوس در زیرساخت ها مشکلاتی دارد که مقرر گردید در اسرع وقت پیگیری شود تا مشکلات زیرساختی این شهرستان حل شودمجموعه ای که به عنوان «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس شکل گرفت و شخصیت های مهمی که در گذشته دارای مسئولیت هایی بودند امروز دور هم جمع شدند تا با ایجاد کارگروه های تخصصی برای ارتقا و توسعه چالوس فعالیت کنند. 

حسینی پور با بیان اینکه تشکل «جمعیت مطالبه گری رشد» مزیت بزرگی برای شهرستان چالوس است که می تواند تحولات بزرگی را در پی داشته باشد، ابراز داشت: این مطالبه گری می تواند مسئولانی که در خواب آسودگی و آسایش به سر می برند و جهادگر و تحول خواه نیستند را بیدار کند و به حرکت در بیاورد. 

وی در پایان گفت: از «جمعیت مطاابه گری رشد» حمایت می کنیم و امیدواریم با همت این جمعیت، چالوسی در تراز مازندران قوی در آینده داشته باشیم تا هم مردمانش در آسایش به سر ببرند و هم مسافران و گردشگران از مواهب این شهرستان برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه