English

استاندار مازندران:

چالوس؛ در زیرساخت ها مشکل دارد

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه تشکیل کارگروه ها، از نیازهای مهم و اساسی جمعیت مطالبه گری رشد چالوس است، عنوان داشت: چالوس در زیرساخت ها مشکلاتی دارد که در حال تلاش برای حل این موضوع هستیم.

چالوس؛ در زیرساخت ها مشکل دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

،  سید محمود حسینی پور در چهارمین همایش سالانه جمعیت مطالبه گری رشد شهرستان چالوس با بیان اینکه هر جا مردم پای کار آمدند آنجا کارها درست شد و به موفقیت رسید، اظهار داشت: اقنصاد ما، اقتصاد دولتی شد و انحرافات زیادی در آن رخ داد و وقتی مسئولی عصو هیأت مدیره شرکت های اقتصادی می شود آن مسئول مبارزه با فساد را فراموش کند.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  ادامه داد: چالوس یک شهر تاریخی است و از دیرباز موردتوجه گردشگران و تجار بوده است ولی متأسفانه نتوانستیم مبادین مهم گردشگری چالوس را به عنوان ثروت از آن بهره ببریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید درآمد پایدار در چالوس ایجاد کنیم تا توسعه پایدار داشته باشیم، گفت: چالوس یکی از مسیرها و مقاصد دائمی گردشگری است و اولویت اول ما در این شهرستان گردشگری است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات ما در مازندران، دور هم جمع شدن و کارتیمی انجام دادن مشکل داریم ولی این جمع شدن و همدلی در چالوس بسیار مبارک است.

حسینی پور با تأکید بر اینکه تشکیل کارگروه ها، از نیازهای مهم و اساسی جمعیت مطالبه گری رشد چالوس است، عنوان داشت: چالوس در زیرساخت ها مشکلاتی دارد که در حال تلاش برای حل این موضوع هستیم.

وی ابراز داشت: مطالبه گری های این جمعیت باید تبدیل به پروژه های اجرایی در میز فرمانداری چالوس شود زیرا این جمعیت پشتوانه فرمانداری چالوس است و باید از تجارب اساتید و پیشکسوتان بهره مند شد.

استاندار مازندران در خاتمه گفت: قدمگاه شهدای چالوس به موزه دائمی دفاع مقدس تبدیل شود تا گردشگران بدانند چه پایگاه ارزشمندی برای اعزام رزمندگان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه