English

استاندار مازندران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم ساری:

امروز روز قدس، نماد آزادگان جهان است / ۱۵۶ کشور دنیا، شعار آزادی قدس را سر می دهند

استاندار مازندران با بیان اینکه با درایت امامین انقلاب؛ امروز آزادیخواهان جهان در جبهه مقابل صهیونیست ها قرار دارند و روز قدس نماد آزادگان جهان شده است، گفت: ۱۵۶ کشور دنیا، شعار آزادی قدس را سر می دهند. ‎

امروز روز قدس، نماد آزادگان جهان است / ۱۵۶ کشور دنیا، شعار آزادی قدس را سر می دهند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی‌پور در جمع راهپیمایان روز قدس ساری اظهار داشت: خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای بندگان قرار داد تا از هم سبقت بگیرند.

وی ادامه داد: شما مردم متدین و روزه‌دار، لیالی قدر را گذراندید و در روز قدس با آمادگی کامل آمدید تا سرنوشت معنوی فلسطین را روشن کنید.

استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: امام راحل مبتکر روز قدس در سال ۵۸ برای اینکه جبهه حق و جبهه باطل در دنیا راهشان مشخص شود این روز را نامگذاری کردند.

وی گفت: آرام آرام تمام دنیا با ابتکار امام عزیز و حضور همیشه در صحنه ملت ایران هماهنگ شدند و بر علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند.

حسینی‌پور عنوان داشت: امروز این راهپیمایی‌ها جبهه حق و باطل را در جهان نمایان کرد امروز قدس تنها نماد مسلمانان نیست بلکه نماد آزادگان جهان است و امروز ۱۵۶ کشور دنیا به ندای امام راحل لبیک گفتند و این حقانیت روز قدس و امام راحل را به اثبات رساند.

وی افزود: امروز راهبرد غیرقابل تغییر نهضت امام راحل با محوریت مقام معظم رهبری در جهان در حال استمرار است قابل تغییر است چرا که برای تمدن اسلامی راهی جز نابودی استکبار وجود ندارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: امسال ۱۵۶ کشور دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان شعار آزادی قدس را سر می‌دهند که حاکی از ورود جهان به عرصه جدیدی است.

وی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران همچون شجره طیبه در منطقه و جهان در حال تکثیر است.

حسینی‌پور اظهار داشت: امروز طوفان‌الاحرار در حال تکثیر است که قطعاً در زمان و مکان مناسب پشیمان کننده خواهد بود.

وی افزود: بی‌شک نقش بی‌بدیل سردار دل‌ها که امروز جبهه مقاومت با نگاه راهبردی برگرفته از سیاست‌های جامع او در جهان رونمایی شد جای خالی‌اش بیش از پیش احساس می‌شود.

استاندار مازندران اذعان کرد: امروز ما یادی می‌کنیم از تمام شهدای مقاومت، شهدای خان‌طومان که در جبهه مقاومت نقش مؤثری داشتند؛ امروز جای شان خالی است تا ذلت رژیم صهیونیستی را ببینند.

وی بیان داشت: جنگ‌های متفاوت انجام شده دارای پیچیدگی های متعددی است که تا امروز به جنگ غزه ختم شده است که دستاوردهای متفاوتی داشت که نشان از برنامه‌ریزی جبهه مقاومت دارد.

حسینی‌پور افزود: این جنگ با شلیک بیش از ۲ هزار راکت آغاز شد و آن‌ها با گنبد آهنین برای خود بهشتی را ساخته بودند اما جبهه مقاومت با محوریت حماس، خواب‌شان را آشفته کردند.

وی ابراز داشت: در سکوت محض ابرقدرت‌های سلطه فرو رفتند و تمامی معادلات علمی و نظامی دنیا را به هم ریختند تا این حمله به عنوان یک شکست بزرگ ثبت شد.

استاندار مازندران تأکید کرد: این رژیم بدنبال این شکست در پی جبران درآمد که کشتار بیش از ۱۴ هزار کودک و ۹ هزار کودک تنها در یک عملیات آنان بخشی از این جنایات آنان است تا در دل مسلمانان، رعب ایجاد کند.

وی ادامه داد: اما در ادامه کشورهای دنیا نظیر یمن، لبنان و فلسطین پای کار آمدند و لذا جمهوری اسلامی ایران که امروز رژیم صهیونیستی در تلاش است تا به هر روشی به صحنه درگیری بکشاند اما نمی‌داند جمهوری اسلامی ایران دارای رهبری آگاه و هوشمند است.

حسینی‌پور گفت: روز گذشته ایادی رژیم صهیونیستی در شرق کشور یک حرکت مذبوحانه را انجام دادند اما انقلاب اسلامی ایران در عمق اذهان و دل‌های دنیا نفوذ پیدا کرده است.

وی متذکر شد: همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و نباید در تحلیل‌هایمان دچار اشتباهات راهبردی شویم.

استاندار مازندران افزود: امروز مقام معظم رهبری سیاست کلی جهان اسلام که نابودی رژیم صهیونیستی است را طراحی و تدوین کرده است که با ایستادگی و لطف خدا مسیر طی خواهد شد.

وی در پایان از تمام مردم و مسئولان مازندران جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه با شکوه دیگر در دیار علویان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه