English

در راستای «پویش همدلی» استاندار برای توسعه مازندران:

امام جمعه سرخرود به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست

امام جمعه سرخرود گفت: در پویش همدلی استاندار مازندران از هیچ کمکی به وی دریغ نکرده از سیاست ها و برنامه های حسینی پور حمایت می کنم.

امام جمعه سرخرود به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام مهدی تقی زاده با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد استاندار مازندران در جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم به حسینی پور نمره ۲۰ می دهم، اظهار داشت: همه گروه ها با سلایق مختلف در پویش همدلی استاندار برای توسعه مازندران  مشارکت کنند.

وی با تبریک حلول سال نو به مردم فهیم مازندران ادامه داد: وحدت، انسجام و همدلی در همه ادوار حتی دوران  قبل از اسلام نیز عامل موفقیت و توسعه یافتگی بوده است. 

امام جمعه سرخرود با اشاره به عملکرد مثبت دولت افزود: خدا را شاکر هستیم رئیس جمهور فردی ولایی، انقلابی و مردمی به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم است و عشق ولایت فقیه را در دل دارد.

وی بیان داشت: هر شخص و شخصیتی محبت ولی فقیه را در دل داشته باشد موفق است و خوشبختانه حسینی پور نیز فردی ولایی،انقلابی و مردمی و درد آشنا با مشکلات مردم است. 

تفی زاده با اشاره به اینکه چند دستگی یکی از عوامل مهم عدم توسعه یافتگی مازندران است، گفت: اگر نظام و قرآن ما واحد است و اگر اهداف و رهبر ما واحد است باید در پویش همدلی در کنار هم باشیم و در مسیر مستقیم مشکلات را پیگیری کنیم تا درسایه وحدت به اهداف بلند استان دست یابیم. 

وی تصریح کرد: لحظه تحویل سال زمانی که استاندار مازندران در مزار شهدا سرخرود حضور یافت به رسم قدرشناسی هدیه ای تقدیم او کردم تا  بگوییم قدرشناس زحمات شبانه روزی ایشان برای توسعه استان هستیم. 

امام جمعه سرخرود با اشاره به اینکه  برخی از مشکلات جامعه به صورت صددرصد قابل حل نیست، بیان داشت: همین قدر مردم مسئولی را ببینند که در بین آنها حضور یافته و مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری می کند به نظام و انقلاب دلگرم  شده و در کنار مسئولان قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه باید از هرگونه اختلاف، تنش و درگیری در استان خودداری شود تأکید کرد: حتی اگر انتقادی هست باید در قالب یک طرح یا پروژه تعریف به استاندار مازندران ارائه شود تا نسبت به رفع آن اقدام کند.

تقی زاده افزود: در پویش همدلی استاندار مازندران از هیچ کمکی به وی دریغ نکرده از سیاست ها و برنامه های حسینی پور  حمایت می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه