English

کارشناس هواشناسی مازندران:

سامانه سرد بارشی و برفی وارد مازندران شد

هوای مازندران از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت یکشنبه بارانی و برفی همراه با کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

سامانه سرد بارشی و برفی وارد مازندران شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، ابراهیم تاکامی با اشاره به تداوم هوای گرم و بهاری در استان اظهار داشت: از بعدازظهر امروز انتظار افزایش ابر را در سطح استان داریم بطوریکه بارش‌ها از ارتفاعات غربی آغاز می‌شود و تا فردا بتدریج در سطح کل استان گسترش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به طور متناوب همراه با کاهش محسوس دما و وزش باد خواهد بود، ادامه داد: این سامانه بارشی از اواخر وقت یکشنبه از آسمان استان خارج می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: بارش‌ها در این مدت در ارتفاعات بصورت برف خواهد بود و به تدریج از شنبه شب و یکشنبه بارش برف به دامنه‌ها کشیده می‌شود.

وی افزود: در این مدت بالاآمدن آب سطح رودخانه‌ها و در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی اختلال تردد و لغزندگی جاده‌ها کاهش دید به دلیل بارش برف و کولاک از پیامد‌های این سامانه است.

تاکامی تصریح کرد: به دلیل کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه دمای هوای استان احتمالا مصرف حامل‌های انرژی در استان افزایش یابد که توصیه می‌شود شهروندان مدیریت مصرف را لحاظ کنند.

وی بیان داشت: دوشنبه به تدریج از ناپایداری جوی کاسته می‌شود و روز سه شنبه هوای صاف و نیمه ابری همراه با افزایش دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی مازندران عنوان داشت: دریای خزر هم اکنون موج کوتاه دارد و از شب به تدریج مواج می‌شود و برای صید و صیادی مناسب نخواهد بود.

وی افزود: پل سفید با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلدهبا کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه