English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

افتتاح ۷۱ پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 71 پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با 8 هزار و 323 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی استان مازندران افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری می رسد.

افتتاح 71 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بابک مؤمنی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 71 پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با 8 هزار و 323 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی استان مازندران افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای 221 نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده و 5 هزار و 929 خانوار از مزایای آن بهره مند می‎‌شوند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 40 پروژه آب و خاک با اعتبار 647 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و 5 هزار و 739 خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند، افزود: 6 پروژه بخش دام و طیور با اعتبار 627 میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید و برای 39 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

وی با اشاره به افتتاح 6 پروژه صنایع کشاورزی شامل صنایع تبدیلی، تکمیلی و مکانیزاسیون کشاورزی با اعتبار هزار و 35 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 64 نفر، گفت: 5 پروژه باغبانی با اعتبار 118 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 8 نفر دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری می رسد.

مؤمنی با بیان اینکه ایام اله دهه فجر امسال 7 طرح شیلاتی و آبزی پروری نیز با اعتبار 3 هزار و 527 میلیارد ریال و اشتفال مستقیم برای 60 نفر افتتاح و بهره برداری می شود، تصریح کرد: 4 پروژه حوزه دامپزشکی با 2 هزار و 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای 50 نفر دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی یک طرح در بخش شرکت شهرک های کشاورزی شامل احداث استخر ذخیره آب مجتمع گلخانه ای با 77 میلیارد ریال اعتبار و 30 خانوار برخوردار و 2 طرح عشایری با 22 میلیارد ریال اعتبار و 160 خانوار بهرمند را از دیگر طرح های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان دهه فجر امسال برشمرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ایام اله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین و آگاهی مردم از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در بخش کشاورزی است، ابراز داشت: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران برنامه ریزی های لازم برای مشارکت مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های انقلاب از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه