English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مجمع کشاورزان پیشرو مازندران راه‌اندازی خواهد شد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مجمع کشاورزان پیشرو مازندران راه‌اندازی خواهد شد تا از تجربیات ارزشمند آنان برای پیشرفت کشاورزی استان بهره‌گیری کنیم.

مجمع کشاورزان پیشرو مازندران راه‌اندازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بابک مؤمنی در دوره آموزشی و توانمندسازی کارشناسان طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی استان مازندران ویژه کشت پاییزه گندم، اظهار داشت: بسیجیان هم در سنگر دفاع مقدس و در سنگر امنیت غذایی به ایفای نقش پرداختند.

وی ادامه داد: جهاد مظهر رشد و تعالی برای رسیدن به خدای متعال است و کشاورزی کار خداست و کشاورزان برای خدا کار می‌کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: جامعه کشاورزان عزتمند و مورد توجه خدا هستند و خدمت به کشاورزان نیز عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ منابع پایه در مضیفه هستیم، گفت: باید به سمت افزایش بهره‌وری منابع حرکت کنیم و در کشت محصولاتی مانند برنج نیز به سمت خشکه کاری برنج حرکت کنیم تا آب کمتری مصرف کنیم.

مؤمنی بیان داشت: زبان کشاورز را یاد بگیریم و با زبان کشاورز با خودش صحبت کنیم و حتی از گویش مازندرانی استفاده کنیم و برای تجربیات و اندوخته های کشور احترام قائل باشیم.

وی عنوان داشت: مجمع کشاورزان پیشرو مازندران راه‌اندازی خواهد شد تا از تجربیات ارزشمند آنان برای پیشرفت کشاورزی استان بهره‌گیری کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران ابراز داشت: کشاورزی فعالیتی بالنده و دارای برکت است و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است.

وی گفت: افزایش بهره‌وری از طریق کاهش شکاف تولید امکانپذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه