English

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مطرح کرد؛

رفع موانع اجرای طرح های ورزشی؛ رهاورد سفر شهرستانی استاندار مازندران به آمل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سفر شهرستانی اخیر استاندار مازندران را سرشار از دستاوردهای خوب در حوزه ورزش آمل عنوان کرد و گفت: با دستورات اتخاذ شده بخشی از مشکلات سرمایه گذاران و فعالان حوزه ورزش شهرستان بعد از سالها برچیده شده است. ‎

رفع موانع اجرای طرح های ورزشی؛ رهاورد سفر شهرستانی استاندار مازندران به آمل
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ ساخت یک استخر و سالن بدنسازی شهر آمل به دلیل کاربری با مشکل مواجه بود که با مصوبه سفر استاندار و تبدیل کاربری به ورزشی و پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات این مسائل مرتفع شده است.

وی با بیان بازگشایی سالن بدنسازی به دلیل تخلفات اداری پلمب شد، ادامه داد:‌ با طرح این موضوع از سوی مدیریت سالن و درخواست از استاندار مازندران تعهد اخذ شد و این سالن به چرخه فعالیت بازگشت.

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران گفت:‌ همچنین در حوزه ساخت سالن ورزشی شهر آمل با رای و اجازه تخریب از سوی دادگاه این کار انجام شد و مقدمات ساخت سالن بزرگتر با امکانات و کاربری ورزشی فراهم شد.

وی از بازدید زمین فوتبال روستای "شهنه کلا"‌به عنوان بخش دیگری از برنامه ها در این خصوص اعلام کرد و افزود: ساخت رختکن با تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار وعده داده شد.

رجبی بیان داشت: با دستور استاندار مازندران مبنی بر درخواست بخش خصوصی برای ساخت یک استخر دیگر شنا در شهر آمل مصوب شد تا اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیگیری های تغییر کاربری از سازمان جهاد کشاورزی انجام دهد و مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات محل ۴۰۲ و تبصره ۱۸ پرداخت شود.

وی عنوان داشت: همچنین پیرو درخواست مسوولان شهر امامزاده عبدالله این شهرستان مبنی بر فنس کشی و ایجاد رختکن در زمین فوتبال منطقه نیز از محل اعتبارات فضای بازورزشی استان سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از نیاز اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریالی برای ساخت سالن صخره نوردی آمل خبر داد و گفت:‌ با مصوبه این سفر یکصد میلیارد ریال اعتبار از منابع اعتبار دولتی و مابقی با جذب حمایت های خیران انجام می شود.

وی ادامه داد:‌ سالن صخره نوردی آمل به عنوان یک سالن ویژه و خاص این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود.

رجبی از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و نوسازی رختکن سالن پیامبر اعظم (ص) آمل خبر داد و تصریح کرد: همچنین با کمک خیران و هیات وزنه برداری سالن تخصصی این رشته ورزشی در روستای "دشت سر"‌ احداث می شود.

وی در مجموع از اجرای ۴۱ عنوان برنامه ورزشی به نیت ۴۱ شهید واقعه ششم بهمن در آمل خبرداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه