English

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

نقش هیأت پزشکی ورزشی در کسب نتایج و افتخارات مهم است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: کمک های هیأت پزشکی ورزشی در کسب نتایج و افتخارات مهم و تعیین کننده خواهد بود.

نقش هیأت پزشکی ورزشی در کسب نتایج و افتخارات مهم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن رنگرز در مجمع عمومی سالانه هیأت پزشکی ورزشی مازندران با قدردانی از تلاش های دکتر فرزاد گوهردهی در حوزه ورزش و مدیریت بهزیستی استان و همچنین خدمات ارزنده کارکنان و مدیران هیأت پزشکی ورزشی مازندران اظهار داشت: انتخاب مازندران به عنوان هیأت پزشکی ورزشی برتر کشور ماحصل تدابیر ویژه مدیریت و تلاش مجموعه این هیأت است.

وی با مهم و جدی دانستن مسئولیت های هیأت پزشکی ورزشی ادامه داد: بیش از دو هزار باشگاه ورزشی خصوصی داریم که متأسفانه در شیوع کرونا و تعطیلی ها آسیب دیدند که نیازمند حمایت ها و نگاه ویژه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تأکید بر اینکه در سال المپیک هستیم و اولویت اصلی ورزش نیز همین موضوع است، افزود: کمک های هیأت پزشکی ورزشی در کسب نتایج و افتخارات مهم و تعیین کننده خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش و با توجه به خسارت های بزرگ ورزش در روزهای کرونایی، تصریح کرد: از مسئولان امر درخواست می شود اماکن ورزشی را در گروه دو قرار دهند تا با آغاز به کار باشگاه های ورزشی، هم نقش محوری ورزش در سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی محقق شود و هم جلوی زیان و آسیب های بیشتر گرفته شود.

رنگرز ضمن تقدیر از حضور بخش خصوصی برای حمایت از ورزش مازندران، خواستار هماهنگی و هم افزایی های بین بخشی برای کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی ورزش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه