English

دادستان مرکز مازندران:

مردم از گرانی و تورم حوزه معیشت گلایه دارند

دادستان مرکز استان مازندران با بیان اینکه مشکلات حوزه معیشت یکی از حوزه های گلایه مندی مردم است، گفت: مسئولان هر خدماتی که انجام دهند اما غبار گرانی و تورم نمی گذارد که مردم این اقدامات را ببینند.

مردم از گرانی و تورم حوزه معیشت گلایه دارند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد کریمی در جلسه شورای اداری چالوس که در سالن همایش های بیمارستان تأمین اجتماعی برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت رئیسی اقدامات زیادی انجام شده است اما مردم از ما دستگاهها و مدیران گله مند هستند، اظهار داشت: مردم حق دارند زیرا شایسته بهترین ها هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات حوزه معیشت یکی از حوزه های گلایه مندی مردم است، ادامه داد: ما مسئولان هرکاری که انجام دهیم اما غبار گرانی و تورم نمی گذارد که مردم خدمات را ببینند.

دادستان مرکز استان مازندران تصریح کرد: اقدامات زیادی از سوی دولت و دستگاه قضا در حوزه اقتصاد صورت گرفت اما مردم تا احساس نکنند که آثار آن در سفره آنان دیده شود این رضایت مندی وجود نخواهد داشت و لذا نیازمند نظارت بیشتر ما است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی چیزها ارتباطی به سیاست دولت و دستگاه قضا و مجلس ندارد و به عوامل نظارتی در شهرستان برمی گردد، تصریح کرد: عبور برخی اقلام و کالاهای اساسی  از حد قیمت خود در برخی مواقع به نظارت تنظیم بازار در آن شهرستان بر می گردد و اگر مدیری توانایی این نظارت را ندارد اعلام کند زیرا این خیلی بهتر از این است که یک مدیری میزی را اشغال کند که موجب نارضایتی مردم شود. 

کریمی با بیان اینکه مردم ما را مورد رصد قرار می دهند، افزود: مردم ما آنقدر آگاه هستند که اشتباهات ما مدیران را به حساب نظام نمی گذارند.

وی با گلایه مندی از اینکه برخی اقدامات ما مدیران تبعیض آمیز است، متذکر شد: این اقدامات با فرمان حضرت امام و آرمانهای انقلاب اسلامی در تعارض است.

دادستان مرکز مازندران تأکید کرد: برای تغییر قانون البرز مرکزی باید 39 نماینده مجلس حوزه شمال کشور بتوانند قانونی برای مناطق شمالی تصویب کنند که سوای سایر استانهای کشور باشد تا دست ما دستگاه قضا نیز در برخورد با تغییر کاربری ها باز باشد.

وی خطاب به مدیران گفت: حق ندارید با سهل انگاری حقوق مردم را که در قانون تصویب شده است، تضییع کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه