English

در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل صورت گرفت؛

تغییر ۳ تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل

مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، دانشکده مامایی و پرستاری حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس، پزشکی و بیمارستان‌ امام خمینی آمل منصوب شدند.

تغییر 3 تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی رامین یگانه را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل منصوب کرد.

همچنین با حکم سید خسرو قاسمپوری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، میثم رضاپور نیز به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل منصوب شد.

کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با صدور حکمی عبدالله محمدی را به ریاست بیمارستان امام خمینی آمل منصوب کرد.

تغییر مدیریتی در این دستگاه ها به علت حضور مسئولان در جلسه ای بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر  در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.

 

ارسال پرونده پزشک هنجار شکن جهت لغو عضویت در هیئت علمی دانشگاه به هیئت انتظامی تخلفات اساتید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به سوابق قبلی خانم دکتر فاطمه رجایی راد، پرونده عضویت هیئت علمی ایشان جهت انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت در هیئت علمی این دانشگاه به هیئت انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد.

دکتر سید علی مظفرپور افزود: همچنین برای جلوگیری از حضور وی در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان، ممنوعیت ورود این فرد به دانشگاه تا صدور رأی هیئت انتظامی تخلفات اساتید نیز ابلاغ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه