English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد؛

تشکیل سازمان مدیریت پسماند در مازندران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: هماهنگی مدیریت پسماند در استان نیاز به ساز و کار منسجم دارد و جهت رفع کامل مشکل محیط زیستی پسماند، تشکیل سازمان مدیریت پسماند مازندران پیگیری جدی می‌شود.

تشکیل سازمان مدیریت پسماند در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد توکلی در نشست کارگروه مدیریت پسماند مازندران با بیان اینکه برای مدیریت پسماند در استان تاکنون تشکیلات منسجم وجود نداشت، اظهار داشت: در حوزه مدیریت پسماند استان ساز و کار فعلی جوابگو نیست و باید تشکیل سازمان مدیریت پسماند را با جدیت دنبال کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماند در مازندران با دعوت از شهرداران جهت تصویب طرح در آینده نزدیک، ادامه داد: شورای مدیریت پسماند استان نیز شکل خواهد گرفت تا هر دستگاهی نقش و سهم خود را در این سازمان بداند و بر اساس دستورالعمل در حوزه پسماند اقدام کنند.

سرپرست‌ معاونت عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه پس از تصویب و راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماند استان، برای مدیریت سازمان سرپرست موقت انتخاب می‌شود و در ادامه رئیس سازمان انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند مازندران به دلیل نداشتن تعریف درست به سرانجام نرسیده بود و اکنون مجموعه مدیریت استان تصمیم بر راه‌اندازی دارند.

وی با بیان اینکه امروز ما دنباله رو مهندسی پسماند در دنیا شده ایم و طرح جامع و خاصی ندرایم، افزود: مصوبات کارگروه راهبرد مدیریت پسماند استانی است و برای شهرستان‌ها لازم الاجراست و استانداری جایگاه نظارتی دارد و شهرستان‌ها باید کارها را پیگیری و اجرایی کنند.

توکلی، سایت پسماند ویژه شهرک های صنعتی را با نظارت و ورود محیط زیست خواستار شد و خاطرنشان ساخت: سایتهای زباله استان دارای شیرابه های خطرناک هستند که فلزهای سنگین همانند باتری و لامپ های کم مصرف با زباله ها ادغام شده و خطر آفرین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه