English

با انتخاب پاکبان های نمونه پایتخت انجام می شود:

تقدیر از پاکبان های نمونه شهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند از تقدیر 30 پاکبان نمونه پایتخت خبر داد.

تقدیر از پاکبان های نمونه شهر

به گزارش خبرگزاری موج، نرگس رجایی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با ذکر اینکه انتخاب پاکبان نمونه پایتخت در دو سطح مردمی و مناطق صورت گرفته است گفت : پس از انتشار فراخوان و بررسی ها بر مبنای شاخص های چندگانه، 30 پاکبان نمونه انتخاب شدند.

وی با اعلام اینکه با توجه به شرایط کرونایی و به منظور رعایت موازین بهداشتی به قید قرعه ۵ تن از این عزیزان در اولین دوره انتخاب فصلی پاکبانان نمونه ، به نمایندگی از سایر پاکبانان نمونه توسط دکتر حناچی شهردار تهران تقدیر و تجلیل شدند گفت: همچنین روز دوشنبه 19 آبان ماه طی مراسمی سایر پاکبان‌های منتخب از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند افزود: این پاکبانان نمونه از این پس به عنوان همیاران کاپ ما را در اجرای این طرح همراهی خواهند کرد.

به گفته وی، برای همیاران طرح کاپ دو نسخه دستورالعمل آموزشی عمومی و اختصاصی فراهم شده که نسخه اختصاصی همیاران طرح کاپ، متناسب با طیف خاصی است که همیار سازمان مدیریت پسماند هستند؛ این دستورالعمل ها برای هنرمندان، اساتید دانشگاه، دانش آموزان، پاکبانان و... متفاوت است. قرار است این دستورالعمل در طی همین مراسم تقدیر در اختیار پاکبانان نمونه قرار گرفته، کارت ویژه برای آن ها صادر کرده و از همراهی و همیاری آن ها در مناطق مختلف تهران استفاده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه