English

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد؛

آغاز به کار رویداد ملی گردشگری با محوریت روسیه و کشورهای حوزه CIS در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران رویداد ملی گردشگری که در مازندران در حال برگزاری است، از پیامدهای مثبت سفر هیئت به روسیه است.

آغاز به کار رویداد ملی گردشگری با محوریت روسیه و کشورهای حوزه CIS در مازندران

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر مصادف با روز جهانی جهانگردی در آیین افتتاحیه رویداد ملی گردشگری مازندران که در هتل میزبان بابلسر در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رویداد از پیامدهای مثبت سفر هیئت مازندرانی به روسیه است که به دستور استاندار مازندران اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در تیرماه سال‌جاری به دستور استاندار مازندران مقرر شد تا همایشی در ۵ مهرماه با لغو روادید گروهی با موضوع گردشگری برگزار شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: در این راستا دو کمیته و ۲۳ جلسه تخصصی برگزار شد که ماحصل آن در قالب برنامه ۴ روزه برنامه‌ریزی شده است.

وی، مازندران را استانی غنی از مواریث طبیعی و فرهنگی خواند و گفت: طی سفری هیأتی متشکل از استاندار و مدیران دولتی و بخش خصوصی در تیر ماه سال جاری به روسیه، به دستور و تصویب استاندار برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفت تا ضمن معرفی ظرفیت‌های گردشگری مازندران خبر لغو روادید گروهی نیز با حضور مسئولان ملی و استانی و بخش خصوصی روسیه، اعلام شود.

برزگر از کمیته‌ها شامل معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و برخی مدیران استانی نام برد و تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های استانی در ۳۵ غرفه شامل انواع گردشگری و صنایع‌دستی و برگزاری جشنواره غذا با معرفی ۴۳ نوع غذای بومی مازندران از جمله برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

وی از برگزاری تور سه روزه این رویداد با تأکید بر ظرفیت‌های گردشکری و صنایع‌دستی طی این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد با محوریت روسیه و کشورهای حوزه Cis همراه با نمایشگاه صنایع‌دستی و پنل تخصصی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه