English

فرماندار ساری:

مسئولان دولت سیزدهم به دور از سیاسی کاری خدمت کنند

فرماندار ساری گفت: هیچ مسئولی نباید در دولت سیزدهم با سیاسی کاری در خدمت به مردم کوتاهی کند، هرچند دیده شده است که پروژه هایی در هفته دولت باید به بهره برداری می‌رسید اما این طرح ها را به عقب انداختند.

مسئولان دولت سیزدهم به دور از سیاسی کاری خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی نوبخت در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه وحدت و امنیت ملی از دو موضوع مورد توجه برای پیشبرد نظام اسلامی است، اظهار داشت: آنچه سبب شد حکمرانی جمهوری اسلامی ایران از سایر جوامع متمایز باشد مبتنی بر انسانیت و اخلاق و مردم محوری است که دولت سیزدهم هم مردم محوری است.

وی با بیان اینکه مدیریت ما در نظام اسلامی سبک غربی نیست بلکه حضور میدانی، جهادی و مردمی است، ادامه داد: اگر پروژه‌ها بر زمین مانده زیادی از دوران قبل در کشور مانده است نشان می‌دهد که اعتقادی به مدیریت میدانی نداشتند.

فرماندار ساری تصریح کرد: اخلاص، صداقت، علم و بینش از خصائص مدیران انقلابی است و ما در جمهوری اسلامی نیازمند این‌گونه مدیران هستیم میدانی کار کنند.

وی موفقیت در خدمت رسانی را منوط برهمدلی و وحدت رویه دانست و ابراز داشت: هر کسی بخواهد با کلامش وحدت و امنیت ملی را زیر سؤال ببرد تعارف نداریم زیرا حفظ انقلاب برای ما اهمیت دارد.

نوبخت با ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش نواحی شهرستان ساری، خاطرنشان ساخت: پروژه‌های خوبی در ایام بازگشایی مدارس مورد بهره برداری قرار گرفته است و لازم است در مسیر سال تحصیلی ادارات شهرستانی کمک حال آموزش و پرورش باشند.

وی هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جامعه دانست و ادامه داد: لازم است در هفته دفاع مقدس فضاسازی مطلوبی انجام شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به درستی در جامعه تبیین شود.

فرماندار ساری فرهنگ مهدویت را از موضوعات مهم در نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزه مهدویت در طول تاریخ فرهنگ اسلامی همواره مورد توجه اندیشمندان اسلامی بوده و هیچ آموزه دیگری به اندازه آن از اهمیت برخوردار نبوده است.

این مسئول به چالش های پیش روی شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: وظیفه شورای شهر و شهرداری ارائه راهکار برای برون رفت از چالش‌هاست.

وی ادامه داد: پرداخت حقوق کارکنان موضوعی است که در شهرداری باید به آن رسیدگی شود و اینکه برخی حاشیه سازی می کنند موجب می‌شود تا شهر دچار عقب ماندگی شود.

نوبخت کسب رتبه برتر فرمانداری ساری در جشنواره شهید رجایی را مرهون زحمات همه دستگاه های اجرایی در شهرستان دانست و بیان داشت: همانطور که در هفته دولت پروژه های متعددی افتتاح و بهره برداری شد باید عزم را جزم کنیم تا طرح های اثرگذاری در دهه فجر افتتاح شود.

وی با اعلام اینکه سه قوه در کنار هم قرار داریم لازم است بدون سیاسی کاری خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم، تصریح کرد: هیچ مسئولی نباید در دولت سیزدهم با سیاسی کاری در خدمت به مردم کوتاهی کند، هرچند دیده شده است که پروژه هایی در هفته دولت باید به بهره برداری می‌رسید اما این طرح ها را به عقب انداختند.

فرماندار ساری یادآور شد: هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد و اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه مرکز مازندران برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی است، افزود: ادارات شهرستانی با همدلی می‌توانند مرکز مازندران را به تعالی سوق دهند.

وی نقد سازنده رسانه ها را برای حل مشکلات جامعه مؤثر دانست و گفت: لازم است همه ادارات شهرستان ساری با رسانه‌ها تعامل مؤثر و مثبتی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه