English

سرپرست فرمانداری ساری؛

تور ساری گردی مانند سنوات گذشته فعال است/ساری تاکنون میزبان بیش از ۱۰۰ هزار مهمان نوروزی بود

اسماعیل حسن زاده با اشاره به تور ساری گردی مانند سنوات گذشته فعال است، گفت:ساری تاکنون میزبان بیش از 100 هزار مهمان نوروزی بود.

 تور ساری گردی مانند سنوات گذشته فعال است/ساری تاکنون میزبان بیش از 100 هزار مهمان نوروزی بود

به گزارش خبرگزاری موج؛  سرپرست فرمانداری ساری در جمع خبرنگاران با موضوع تشریح عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری، با تبریک عید نوروز گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با هدف خدمات رسانی به مسافرانی که شهرستان ساری را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، تشکیل شده که از آغاز تاکنون 5جلسه را با حضور اعضاء ستاد شهرستان برگزار کرده است.

وی افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری 10کمیته دارد که با برگزاری جلسات متعدد با مسوولان کمیته ها می کوشیم تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران ارائه کنیم.

 سرپرست فرمانداری ساری، با بیان اینکه مجموعه ای از  پلاژهای دولتی ، مراکز رفاهی وتفریحی در نوار ساحلی ساری واقع شده است، گفت: 26مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی در شهرستان ساری می توانند یک تا چند روز نزدیک به 12هزار نفر را پذیرش کنند، ضمن اینکه  مراکز اقامتی، هتل ها، مهمان پذیرهای شهرستان نیز به طبع در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگرانی هستند که مازندران و ساری را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند.

حسن زاده، با اعلام اینکه جهت ارائه خدمات بهتر و مناسب تر و افزایش ظرفیت پذیرش مسافران، نزدیک به 50 مدرسه که مشتمل بر 470کلاس درس می باشد را در تیپ های محتلف و با امکانات مناسب برای حضور و اقامت مسافران آماده کرده ایم، افزود: این مدارس می توانند بیش از 470خانوار را پذیرش کنند و اسکان بدهند.

وی، اضافه کرد: در پارک ها نیز با همراهی شهرداری ساری فضا سازی مناسب جهت اسکان خانواده هایی که از چادر مسافرتی استفاده می کنند ، فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری ساری، با اشاره به فعالیت مستمر کمیته های ده گانه ستاد شهرستان اعم از کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته بازرسی و ...گفت: تا پایان چهارمین روز از فروردین ماه قریب به 100هزار نفر مسافر وارد ساری شده اند.

حسن زاده از آماده سازی اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان ساری جهت بازدید مسافران، خبر داد و گفت: عمارت کلبادی، موزه فرح آباد ساری، وستمین چهاردانگه و ... از اماکنی است که  زمینه ورود و بازدید مسافران و گردشگران از آنها فراهم شده است.

وی، افزود: تور ساری گردی مانند سنوات گذشته فعال بوده  و روزانه حجم زیادی از مسافران با شرکت در این تور رایگان از مناطق دیدنی، تاریخی، فرهنگی و زیارتی دیدن می کنند.

راه اندازی 7کمپ در مبادی ورودی شهر ساری

حسن زاده، با اشاره به اینکه 7کمپ در مبادی ورودی شهر ساری و بخش های مختلف آن راه اندازی شده است، ادامه داد: در کمپ های امداد و نجات، گردشگری، کمپ راهنمایان نوروزی ، سلامت و ... خدمات تخصصی هر کمپ به مردم ارائه می شود ضمن اینکه اطلاعات مربوط به جاذبه های  بخش های 6گانه ساری در قالب بروشور هایی  نیز به سمع و نظر مراجعین کمپ ها می رسد.

وی، در ادامه از افتتاح و برپایی نمایشگاه ملی سوغات نوروزی در محل جزیره پارک ملل ساری خبر داد و افزود: در این نمایشگاه که با حدود 100 غرفه و با حضور هنرمندانی از مازندران و دیگر استان ها برپا شده، مواد خوراکی، پوشاک و صنایع دستی استان های شرکت کننده تا 12فروردین ماه  در معرض دید و فروش بازدید کنندگان قرار گرفته است.

گردشگری

سرپرست فرمانداری ساری، در ادامه از برپایی بازارچه هایی در بخش هایی از ساری نظیر دو دانگه و چهاردانگه  خبر داد و گفت: در دهستان پشتکوه چهاردانگه ساری و در روستای اوروست و مالخواست دو واحد بوم گردی نیز راه اندازی شده که پذیرای میهمانان نوروزی است.

مقدمات واگذاری چشمه باداب سورت به سرمایگذار فراهم شد

حسن زاده، همچنین درباره ظرفیت بی نظیر چشمه باداب سورت چهاردانگه ساری، گفت: مقدمات واگذاری این چشمه به سرمایه گذار فراهم شده که مراحل پایانی را می گذراند.

وی،  خاطرنشان کرد: کلیه مساجد، حسینیه ها و بقاع  متبرکه شهرستان ساری نظیر تکیه پهنه کلا و امامزاده عباس ساری هم آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین هستند.

اسماعیل حسن زاده، در خاتمه با بیان اینکه برای بالا بردن ضریب امنیتی شهرستان ساری با تدبیر انتظامی و در قالب قرارگاه نوروزی اقدامات شایسته ای در این حوزه صورت گرفته است، افزود: فعال بودن قرارگاه های نوروزی در سطح شهرستان عاملی در جهت کاهش جرائم و موارد امنیتی  خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه