English

فرماندار بهشهر:

کتابچه توسعه گردشگری شهرستان بهشهر بازنگری می‌شود

فرماندار بهشهر خواستار بازنگری کتابچه توسعه گردشگری شهرستان شد و گفت: با توجه به همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان باید یک مجموعه کامل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی و آماده شود.

کتابچه توسعه گردشگری شهرستان بهشهر بازنگری می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر میرزایی در نشست با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان، اظهار داشت: باید با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان بهشهر برنامه‌ای در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری صنایع‌دستی تدوین شود.

وی ادامه داد: تمام امورات حوزه گردشگری به دلیل جایگاه شهرستان بهشهر در سطح استان را که در تمام زمینه‌ها ظرفیت فراوان دارد مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

فرماندار بهشهر افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار در بهشهر باید مجموعه فرمانداری در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نهایت همکاری را با این اداره‌کل داشته باشد.

وی با اشاره به قدمت بیش از ۱۴ هزار سال، اواخر پارینه سنگی و اوایل نوسنگی بهشهر، تصریح کرد: اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در گوهرتپه و در غارنشینی در غار هوتو و کمربند کشف شد.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه آثار و ابنیه دوره صفویه بهشهر می توان از این شهرستان به عنوان اصفهان دوم نام برد و همچنین جنگل‌های غنی هیرکانی و وجود ۷۶ نوع پوشش گیاهی در این شهرستان از شاخص‌ترین ظرفیت‌های بهشهر است، ابراز داشت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان در ۳ حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید این اداره نگاه ویژه به شهرستان داشته باشد.

وی درباره طرح جامع عباس آباد و میانکاله خواستار ارائه این طرح شد و افزود: طرح جامع عباس‌آباد باید به فرمانداری هم برای ارائه نظرات و پیشنهادات ارسال شود.

میرزایی خواستار بازنگری کتابچه توسعه گردشگری شهرستان شد و گفت: با توجه به همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان باید یک مجموعه کامل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی و آماده شود و اعتبار امانی برای اجرای پروژه‌ها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه