English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران تأکید کرد؛

لزوم تدوین برنامه راهبردی زنجیره ارزش صنایع‌دستی در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به تدوین برنامه راهبردی زنجیره ارزش صنایع‌دستی به دستور استاندار در این استان تأکید کرد.

لزوم تدوین برنامه راهبردی زنجیره ارزش صنایع‌دستی در مازندران

به‌ گزاررش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر در نشست هم‌اندیشی و اتاق فکر معاونت صنایع‌دستی مازندران که به منظور تدوین برنامه راهبردی زنجیره ارزش صنایع‌دستی با تأکید استاندار برگزار شد، اظهار داشت: این طرح جامع باید قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی به درجه‌بندی محصولات، آموزش و القاء تفکر طراحی محصول، حفظ هویت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: نباید جذب درآمد کیفیت را فدای کمیت کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران شناسایی وضعیت زنجیره ارزش صنایع‌دستی استان، تهیه اطلس صنایع‌دستی استان، تأمین زیرساخت‌های فروش صنایع‌دستی، استفاده از پتانسیل گردشگری در فروش، مطالعه و اجرای موردی در یک رشته از صنایع‌دستی در راستای توسعه را به‌عنوان پیشنهادات اساسی مطرح کرد. 

همچنین عاطفه شعبانی جانشین معاونت صنایع دستی مازندران نیز در این به تشریح اهداف و برنامه‌های این سلسله نشست‌ها و ارائه نظرات خود و همکاری در این طرح پرداخت.

در پایان این نشست هم‌اندیشی، مصوب شد هر دو مدل تولید صنایع‌دستی با کیفیت اما با ظرفیت محدود و تولید صنایع‌دستی با ظرفیت نامحدود جزء استراتژی‌های اساسی در تدوین این طرح مد نظر قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه