English

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

میزبان هفت رشته آمادگی جسمانی در بخش آقایان و بانوان هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مطمئناً از نظر کیفی رقابت‌های بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود، گفت: در حوزه ورزش بانوان در سه رشته میزبان هستیم و در حوزه آقایان نیز در چهار رشته میزبان خواهیم بود و امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

میزبان هفت رشته آمادگی جسمانی در بخش آقایان و بانوان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن رنگرز در مراسم افتتاحیه مسابقات کارمندان دولت سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به همکاران اینکه در مسیر سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان مازندران به منظور استمرار موفقیت‌های استان ترسیم و تبیین کردند، امروز میزبان رقابت‌های آمادگی جسمانی قهرمانی کشور کارکنان دولت هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی در ماه‌های گذشته رقابت‌های مختلفی را در مناطقی که طراحی شده بود برگزار کردند و در نهایت منتخبان مناطق به استان مازندران و شهر چالوس آمدند و انشاالله ظرف ده روز آینده میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: امیدواریم میزبان شایسته برای همه ورزشکاران و مسئولان برگزار کننده این مسابقات باشیم و اتفاقات و خاطرات خوبی برای آنها رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مطمئناً از نظر کیفی رقابت‌های بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: در حوزه ورزش بانوان در سه رشته میزبان هستیم و در حوزه آقایان نیز در چهار رشته میزبان خواهیم بود و امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه