English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۸۹ حادثه در طرح نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از امدادرسانی نجاتگران و امدادگران این جمعیت به 289 حادثه در طرح نوروزی خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر مازندران به 289 حادثه در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران غلامعلی فخاری اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در 24 اسفند تا روز 14 فروردین 1401، 1900 نفر از خدمات طرح نوروزی هلال احمر مازندران در حوزه امداد و نجات بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در این مدت عوامل امدادی استان موفق شدند ضمن اجرای 289 عملیات امدادی به بیش از 1900 نفر از مصدومان حوادث جاده ای، کوهستان، برف و کولاک و مراجعان حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: ارائه خدمات امدادی به 82 حادثه جاده ای، 34 حادثه شهری، 14حادثه کوهستان، 4 حادثه دریایی و ساحلی، 12 حادثه برف و کولاک، یک حادثه کارگاهی و صنعتی، یک حادثه سیل و آبگرفتگی، 141 مراجعه حضوری، ارائه خدمات درمان سرپایی به 589 نفر و انتقال 111 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به 106 نفر از جمله خدمات امدادی به متأثرین از سوانح مختلف بوده است.

وی گفت: 34پایگاه امدادی ثابت، 8 پست موقت، 24 مرکز عملیاتی اضطراری با 300 نفر امدادگر و نجاتگر با به کارگیری 40 دستگاه آمبولانس در اجرای طرح نوروزی امداد و نجات مشارکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه