English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تأکید کرد:

سرعت بخشیدن به روند توسعه استادیوم شهید وطنی

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس بصورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش روند اجرایی به صورت گام به گام اراه شود.

سرعت بخشیدن به روند توسعه استادیوم شهید وطنی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در این جلسه با بیان این که اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و تکمیل استادیوم وطنی قائمشهر توسط دولت تأمین گردیده و بخشی از آن به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شده است، اظهار داشت: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس به صورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش روند اجرایی به صورت گام به گام جهت ارائه به استاندار مازندران و مردم شریف و ورزش دوست مازندران تهیه و ارائه گردد تا انشاء الله در سال آینده باشگاه نساجی در استادیوم وطنی قائمشهر میزبان تیم های لیگ برتر کشور باشد.

وی ادامه داد: همچنین در نظر است هفته آینده دیداری با وزیر ورزش و جوانان جهت تأمین مابقی اعتبارات استادیوم شهید وطنی قائمشهر و استادیوم شهدای ساری صورت پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تأکید کرد: هرگونه همکاری و حمایت جهت برگزاری مسابقات تیم نساجی پیرو درخواست مدیریت باشگاه در استان خراسان رضوی انجام خواهد شد و با هماهنگی معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی هرگونه همکاری و پشتیبانی صورت می پذیرد.

وی حمایت از این باشگاه را از دغدغه ها و وظایف همه مسئولین دانست و گفت: این تیم یک پایگاه و سرمایه اجتماعی در استان است و در شادی و نشاط و فعال بودن جامعه جوان که جامعه هدف کشور است، نقش بسزایی دارد.

سُلگی از تمامی دست اندرکاران تیم خصوصاً مدیریت باشگاه قدردانی کرد که با چنین بضاعتی، به جایگاه مناسبی را در جدول لیگ برتر کشور دست یافته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه