English

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستگیری سارق با ۴۶ فقره سرقت در بابلسر

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق سابقه دار حرفه ای خودرو و قطعات داخلی آن با 46 فقره سرقت خبر داد

دستگیری سارق با 46 فقره سرقت در بابلسر

به گزاش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی و قطعات آن در ماههای اخیر در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات گسترده پلیس و با اقدام اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی، سارق حرفه ای خودرو و قطعات داخلی آن با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: پس از دستگیر این سارق غیربومی، در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه خودرو سرقتی، یک جفت پلاک و تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی بعمل آمده به ارتکاب 46 فقره سرقت بعد از مرخصی از زندان اعتراف کرد و بیان داشت: در بررسی های بعمل آمده از سوابق متهم مشخص شد، وی از سارقان سابقه دار و حرفه ای بوده که به جرم سرقت در زندان بسر می برد که پس از آخرین مرخصی تاکنون خود را به زندان معرفی نکرد.

میرزایی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست خودروی خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر مجهز و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه