English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه

کشفیات جدید همراه با دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران را در سراسر استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه

تصادفی که منجر به قتل راننده شد/ دستگیری قاتلان در کمتر از 3 ساعت

 

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ ذات اله رضوانی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اثر یک فقره تصادف بین 2 خوردوی پراید و سمند در بلوار بسیج شهرستان آمل که منجر به نزاع و درگیری رانندگان این 2 خودرو شده بود، راننده خودروی سمند به علت شدت جراحت ناشی از ضربات چاقو در بیمارستان فوت کرد.

 

وی ادامه داد: راننده و سرنشین خودروی سواری پراید پس از وقوع تصادف با استفاده از سلاح سرد (چاقو) راننده خودروی سمند را مجروح و از صحنه تصادف متواری شدند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از وصول خبر به قید فوریت موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از شناسایی ضاربان با انجام اقدامات فنی پلیسی، متهمان را در کمتر از 3 ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به انجام قتل، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ عبدااله حسن زاده بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 12 قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

بازداشت سارق خودرو در حین سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم را در گشت زنی های هدفمند حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به دستگیری متهم و کشف اموال سرقتی داخل خودرو در بازرسی از مخفیگاه متهم، خاطرنشان ساخت: سارق در بازجویی های فنی پلیس تاکنون به سرقت دو دستگاه خودرو سمند، پراید و 5 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و نیاز به فوریت های پلیسی می توانند از طریق سامانه 110 با پلیس ارتباط برقرار کردند.

 

دستگیری سارقان پمپ آب از مزارع کشاورزی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده عنوان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب و تجهیزات کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت پمپ آب از مزارع کشاورزی این شهرستان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به دستگیری همدست این متهم، گفت: سارقان در ادامه بازجویی های به عمل آمده تاکنون به سرقت 11 دستگاه پمپ آب کشاورزی و فروش آن به یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی در این باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر در پی وقوع چند مورد سرقت منزل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پوشش اماکن به شخصی که به صورت مشکوک پرسه می زد، مظنون و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: این سارق حرفه ای در بازجویی های صورت گرفته در مجموع به 7 مورد سرقت منزل اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده اعتراف کرد منازلی که فاقد تجهیزات ایمنی و قفل محکم بوده اند را مورد دستبرد قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان داشت: همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان نقش بسزایی دارد و تقاضای پلیس از مردم این است که منازل و اموال خود را به تجهیزات ایمنی و محکم مجهز کنند.

 

توقیف خودرو حامل 4 تن چوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ نعمت اله آزادی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی نور در حین گشت زنی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل 4 تن چوب قاچاق را که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود را توقیف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان نور تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

انهدام باند سارقان سابقه دار با کشف 17 فقره سرقت در بابلسر

سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان بابلسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، مأموران با تلاش های بی وقفه و با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند باند 3 نفره سارقان سابقه دار به همراه یک نفر مالخر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیات های جداگانه هر 3 متهم به همراه یک نفر مالخر دستگیرشدند و در تحقیقات فنی و پلیسی به 17 فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، اماکن خصوصی، ساختمان نیمه کاره و انبار اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان ساخت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

 

تعامل پلیس و شهرداری بستر ساز ایجاد امنیت برای شهروندان است

سرهنگ عبدااله حسن زاده در جلسه تعاملی خود با شهردار و معاونان شهرداری ساری، ضمن قدردانی از تعامل و مشارکت شهرداری در انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی، بر تداوم و استمرار این گونه تعاملات و همکاری های دو جانبه تأکید کرد.

وی افزود: هدف دستگاه های دولتی به ارمغان آوردن جامعه ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تعامل پلیس و شهرداری را مکمل یکدیگر در ایجاد امنیت برای جامعه دانست و ادامه داد: نقش شهرداری ها بی تردید در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی انکار ناپذیر است و همان‌ گونه که پلیس متولی ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، شهرداری نیز با اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی خود در زیباسازی مبلمان شهری، نقش مهمی در نشاط اجتماعی دارد.

در ادامه این جلسه شهردار ساری با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی جامعه بیان داشت: تعامل سازنده پلیس با مجموعه شهرداری، همواره راهگشای بسیاری از مشکلات شهری و زمینه ساز رضایت مندی بیشتر شهروندان و افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه بوده است.

جواد طالبی در پایان خواستار تداوم طرح های پاکسازی و برخورد قاطع و مستمر نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه شد و افزود: شهرداری ساری نیز همچون گذشته آمادگی دارد تا در زمینه آموزش های متنوع انتظامی و اجتماعی شهروندان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گوناگون همکاری لازم را با پلیس داشته باشد.

 

موبایل قاپ میاندورود به دام پلیس افتاد

سرهنگ مجید باقری جامخانه بیان داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی میاندورود با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به مردم، توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در هنگام مکالمه با تلفن همراه در کوچه‌های خلوت و تاریک، مراقب اطراف خود باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه