English

تساوی بدون گل آبی پوشان پایتخت مقابل ببرهای مازندران

نخستین تقابل نساجی با آبی‌پوشان تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر دو تیم یک امتیاز بود.

تساوی بدون گل آبی پوشان پایتخت مقابل ببرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، استقلال تهران در این بازی با تمام مهره های گران قیمتش نتوانست دروازه نساجی قائم شهر تازه وارد لیگ برتر را باز کند و دو تیم سرانجام پس از 90 دقیقه تلاش در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر به تساوی رضایت دادند.

ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی از ساعت‌ها قبل از بازی توسط مشتاقان فوتبال تکمیل شد و در ابتدای بازی یک دقیقه سکوت به احترام کشته‌شدگان حادثه تروریستی اهواز انجام شد.

استقلال تهران با این نتیجه 10 امتیازی و نساجی قائمشهر هم 6 امتیازی شد و همچنان به ترتیب در رده دهم و سیزدهم جدول جایشان را حفظ کردند.

وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت:در ابتدا تسلیت می‌گویم و به خاطر اتفاق امروز که در اهواز افتاد عزادار هستیم. من حدود یک سال است در ایران هستم و وقتی شنیدم این اتفاق رخ داده بسیار ناراحت شدم. همچنین در یکی از بازی‌های روز گذشته سنگی به صورت داور خورد که جراحت آن کاملا مشخص بود. نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد و این اتفاق اصلا کار خوبی نبود.

شفر افزود: من به نساجی مازندران و هوادارانش تبریک می‌گویم که بعداز ۲۵ سال به لیگ برتر آمده‌اند و مردمان بسیار بسیار مهربانی دارند امروز فضای بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود و خشونتی در استادیوم ندیدیم.

جواد نکونام سرمربی نساجی قائم شهر در ادامه نشست اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای فصل با قرعه سختی مواجه شدیم، ما پرسپولیس و  با استقلالی بازی داشتیم که برای بازی آسیایی آماده شدند، بعد با سایپا داریم و سپس با سپاهان. ای کاش ما حداقل قرعه‌ ای داشتیم که با تیم‌های مدعی در ابتدای فصل کمتر بازی می‌کردیم.

وی در خصوص عملکرد داور بازی گفت: دو هند در محوطه جریمه اتفاق افتاد که نمی‌خواهم در موردش نه صحبتی کنم و نه چیزی بگویم فقط می‌خواهم بپرسم آیا هند پنالتی بوده یا نه؟ فقط می‌خواهم اطلاعاتم بالا برود. دو توپ برخورد به دست داشتیم که به نظر من یکی از آنها پنالتی صددرصد بود آقای زرگر آن را نگرفت امیدوارم پنالتی نباشد وگرنه این اشتباه می‌شود هفت بازی که به ضرر ما سوت زدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه