English

نماینده مردم بابل در مجلس شواری اسلامی؛

زیرساخت‌های ورزشی بابل اصلا مناسب مسابقات داخلی نیست/وزیر ورزش و استاندار مازندران به خواست بحق ورزش‌دوستان بابل توجه کنند

حسین نیازآذری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی بابل اصلا مناسب مسابقات داخلی نیست، گفت: وزیر ورزش و استاندار مازندران به خواست بحق ورزش‌دوستان بابل توجه کنند.

زیرساخت‌های ورزشی بابل اصلا مناسب مسابقات داخلی نیست/وزیر ورزش و استاندار مازندران به خواست بحق ورزش‌دوستان بابل توجه کنند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شواری اسلامی گفت: در پی درخشش تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در رقابت‌های جام حذفی و رسیدن به مرحله فینال این رقابت‌ها و امید جدی این تیم برای صعود به لیگ برتر، و با در نظر گرفتن احتمال قهرمانی این تیم در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا، بحث امکانات و زیرساخت‌های ورزشی بابل مورد توجه و سوال جدی قرار گرفت.

 حسین نیازآذری با بیان اینکه اگر تیم خونه‌به‌خونه صاحب سهمیه آسیا شود، آیا بابل امکان میزبانی از رقبای آسیایی را دارد، گفت: اولا راهیابی تیم محبوب خونه به خونه بابل را به فینال مسابقات جام حذفی فوتبال کشور تبریک می‌گویم و برای قهرمانی این تیم لحظه‌شماری می‌کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت:واقعیت تلخ این است که امکانات و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان ما اصلا مناسب مسابقات داخلی نیست چه رسد به رقابت‌های آسیایی اما همه مردم و مسوولین باید این موضوع را یک فرصت برای ارتقای کارکرد ورزشگاه هفتم‌تیر به سطح ملی تلقی نموده و تلاش نمایند تا زمان مسابقات، شرایط لازم برای مسابقات فراهم شود.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور فوتبال بابل در رقابت‌های آسیا شما چه برنامه‌ای برای میزبانی شایسته بابل دارید، افزود: باید عرض کنم اصل کار مربوط به وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه اجرایی هست اما سعی خواهم کرد از طریق ظرفیت‌های پارلمانی، حمایت همه‌جانبه اعتباری از طریق وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه‌وبودجه و استانداری_مازندران را در دستور کار قرار دهم و حتی در روز مسابقه با استقلال خوزستان، وضعیت زمین حیدرکلا را از نزدیک دیدم و همچنان بدنبال پیگیری ساخت ورزشگاه مدرن هستیم.

نیازآذری اظهار داشت: در کوتاه‌مدت بر اساس مکاتبات و نشستی که با مسوولین استان و شهرستان داشتیم مقرر شد اعتبارات ملی و استانی مصوب شورای برنامه‌ریزی صد درصد تخصیص یابد و با همکاری شهرداری و مالک باشگاه خونه به خونه، همکاری معطوف به استانداردسازی_ورزشگاه صورت بگیرد.

خونه به خونه

وی ادامه داد: البته از وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران هم انتظار داریم که به خواسته بحق جوانان ورزش‌دوست بابلی توجه نموده امکانات مورد نظر برای بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه هفتم تیر بابل را در اولویت قرار دهند.

حسین نیازآذری در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، شورا و شهرداری بابل، ورزش‌دوستان و خیرین ورزش‌یار دست به دست هم می‌دهیم تا میزبان شایسته‌ای برای برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه