English

نماینده مردم بابل در مجلس شواری اسلامی؛

پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت

حسین نیازآذری اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت.

پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شواری اسلامی در ارتباط با سه نرخی شدن قیمت بنزین، گفت: مجلس شورای اسلامی نرخ‌گذاری نمی‌کند و سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند اما در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و براساس روال قبلی ادامه می‌یابد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بررسی هزینه‌ها بودجه در برنامه کاری ما قرار دارد، تصریح کرد: بودجه رویکرد مناسبی دارد، چالش‌ها و مشکلاتی هم در روند رسیدگی وجود دارد که با تعامل دولت و مجلس توانستیم به بخشی از نیازمندی‌های کشور با توجه به شرایط موجود در راستای رفاه و معیشت مردم، مباحث مربوط به محیط زیست و تامین آب توجه مناسبی داشته باشیم.

سوخت

حسین نیازآذری در ارتباط با مشکلات کشاورزان به ویژه فروش برنج که این روزها برنج‌کاران با آن مواجه هستند، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نسبت به بخش کشاورزی حساسیت ویژه‌ای دارد، بحث واردات بی‌رویه و غیرضروری از مواردی است که نمایندگان حساسیت ویژه‌ای به این موضوع داشته و دارند، از دولت انتظار دارد که مدیریت مناسب داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه