English

نماینده مردم بابل در مجلس؛

بابل حدود ۷۰۰طرح عمرانی نیمه تمام استانی دارد

حسین نیازآذری اظهار داشت: بابل حدود ۷۰۰طرح عمرانی نیمه تمام استانی دارد که تکمیل آنها نزدیک به ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بابل حدود ۷۰۰طرح عمرانی نیمه تمام استانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس بیان داشت:بسیاری ازابنیه و تاسیساتی که از اول انقلاب درمحلات و  روستاها ساخته شده اند مستهلک شدند و بازسازی و بهسازی آنها منابع کافی می خواهد که خودش یک مشکل اساسی فراروی اجرای طرح های عمرانی هست از طرفی با توجه به رشد جمعیت و گسترش فضای کالبدی شهرها و روستاها نیازهای جدیدی بوجودآمد که ضرورت دارد برای آنها نیزبرنامه ریزی شود.

نیازآذری درباره روند اجرایی طرح های عمرانی در این شهرستان گفت: بابل حدود ۷۰۰طرح عمرانی نیمه تمام استانی دارد که تکمیل آنها نزدیک به ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد در صورتی که تخصیص اعتبارات استانی درسال کمتر از 50 درصدمصوب است لذا با این وضع قطره چکانی اعتبارات عمرانی که سالانه حدود ۴۰ میلیارد تومان است اجرای پروژه های شهرستان تاریخی خواهد شد.

هیچ شهرستانی خارج از روال قانونی بودجه نمی گیرد

وی با اشاره به اینکه شاخص توزیع اعتبارات شهرستان ها در قانون بودجه مشخص است افزود: هیچ شهرستانی خارج از روال قانونی بودجه نمی گیرد و سهم بری شهرستان بابل از بودجه استانی ۱۳/۴۹درصد اعتبارات استان است.

حسین نیازآذری تاکید کرد طرح های عمرانی یاد شده بدون در نظر گرفتن طرح های عمرانی شهرداری ها می باشد که از منابع دولتی برخوردار نیستند.

وی افزود: بابل ۱۶ ردیف اعتباری ملی و فرا شهرستانی دارد که بیشتر مربوط به دانشگاه های شهرستان و بقیه در فصل راه ، آب و فاضلاب قراردارد که اتمام این طرح ها هم ده ها میلیارد تومان هزینه دارد که در بودجه های سنواتی تامین اعتبار خواهد شد.

نیازآذری

نیازآذری تاکید کرد از طریق مکاتبات ، پیگیری های مستمر میدانی با جلسات فشرده و با بهره گیری از ظرفیت های نظارتی و پارلمانی تلاش می کنیم از منافع حوزه انتخابیه صیانت نماییم که در برخی شرایط توفیقاتی کسب می کنیم و جاهایی هم  نتیجه نمی گیریم و  کمبود اعتبار پروژه های عمرانی باعث زمان بر شدن آنها شده و از لحاظ فنی ، اقتصادی و اجتماعی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بهره برداری فاز اول بزرگترین تصفیه خانه آب شرب شمال کشوردر سال آینده

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه طرح های ملی عمرانی شهرستان بویژه دربخش آب ، فاضلاب و راه سازی شتاب بیشتری گرفته است خاطرنشان کرد:  فاز اول بزرگترین تصفیه خانه آب شرب شمال کشوردر سال آینده به بهره برداری می رسد.

حسین نیازآذری گفت:دولت بشدت با مشکل نقدینگی مواجه هست و به همین دلیل پیمانکاران رغبتی برای شرکت در مناقصه ها را ندارند اما با این شرایط تمام تلاش بنده با همه سوابق اجرایی این است که ار ظرفیت پارلمانی حداکثر استفاده را برای جذب و تخصیص اعتبار انجام دهم تا دستگاه های اجرایی فعالیت خود را عملیاتی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه