English

راست و چپ کشیدن ها کشور را به وضعیت قفل شدگی کشاند

یک استاد دانشگاه بیان داشت: متاسفانه رابطه نظر و عمل در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار ضعیف بوده است و راست و چپ کشیدن ها کشور را به وضعیت قفل شدگی کشانده است .

راست و چپ کشیدن ها کشور را به وضعیت قفل شدگی کشاند

به گزارش خبرگزاری موج، عماد افروغ در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در ساری با تاکید بر این که ناآرامی های اخیر در کشور واکنشی به مشکلات اقتصادی ، بیکاری جوانان ، فقر و ناهنجاری های اجتماعی بوده است ، افزود : بررسی ها نشان داده است که وجه قالب ناآرامی های اخیر کشور بیرونی و توطئه نیست ، اگر چه اختلال و دشمنی های آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را قبول دارم .

مدیر سابق گروه علم و دین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم گفت : متاسفانه رابطه نظر و عمل در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار ضعیف بوده است و راست و چپ کشیدن ها کشور را به وضعیت قفل شدگی کشانده است .

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم توضیح داد : تحقیقات شورای فرهنگ عمومی کشور نشان می دهد که 42 درصد مردم به خاطر دغدغه بیکاری و اشتغال ، 14 درصد در ارتباط با ناهنجاری های اجتماعی ، 12درصد فقر و نداری و بقیه نیز بابت دیگر مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی نسبت به عملکرد مسئولان اعتراض دارند.

این استاد جامعه شناسی با تاکید بر این نکته که ' این قدر حرف تحویل مردم ندهیم و به جایش عمل کنیم ' ، اظهار داشت: امروز عملگرایی و صداقت عامل وحدت و یکپارچگی در جامعه است و باید در کنارش تریبون های پاسخگو در جامعه ایجاد و گسترش داده شود.

وی بسترهای موجود برای تحقق این پیشنهاد را در شرایط حاضر با توجه به تصویب و اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات آماده توصیف و از آنچه که ' امنیتی شدن تمام نهادها و دستگاههای اجرایی کشور ' نامید ، انتقاد کرد.

افروغ با پیشنهاد این که ایجاد تریبون های پاسخگو از راهبردهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی شروع شود ، گفت : باید در مورد این راهبرد که از چند سال پیش مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته است ، به صورت واقعی به مردم گزارش بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه