English

آیت الله حسینی شاهرودی:

دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین سرمایه های ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز فرهنگ ایثار و فداکاری در کشور ما وجود دارد و باید این فرهنگ را بیش از پیش تقویت کنیم و این مهم نیاز به کار جدی دارد.

دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین سرمایه های ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، از این شورا به عنوان یکی از شوراهای مهم نام برد و  اظهار کرد: برخی از مدیران که در جلسات شورای فرهنگ عمومی شرکت نمی‌کنند و به این بدان معنی است که فرهنگ و اهمیت آن را نمی‌فهمند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین نظام‌ها درجهان نام برد و گفت: اینکه نظامی تشکیل شود و در راس آن رهبری باشد که بتواند آن را دقیق رهبری کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه باب جهاد را امام راحل با بنا نهادن نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کرد، گفت: باب مقاومت و جهاد با پیروزی انقلاب اسلامی باز شد و امام راحل در این زمینه می‌فرمایند «ارزش‌های زیادی در دفاع ما احیا و نهادینه شد».

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران به واسطه اقتدار و روحیه امامت و رهبری که در این کشور وجود دارد از نزدیک شدن به مرزهای ما می‌ترسند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امروز دشمنان اقتدار رهبری نظام اسلامی را اعتراف می‌کنند، گفت: دشمنان ما می‌گویند؛ آنچه ما سال‌ها برای تحقق آن تلاش می‌کنیم رهبر ایران  با یک سخنرانی انجام می‌دهد.

حسینی‌شاهرودی از دفاع مقدس به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی نام برد و گفت: خون شهدای بسیار زیادی در این دوران به زمین ریخته شده و گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنده‌نگهداشت این ارزش‌ها است.

وی بر نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ مقاومت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: پیروزی ما در دفاع مقدس به واسطه داشتن همین روحیه مقاومت بوده و هر جا به این روحیه تکیه کرده‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به دلیل نهادینه‌شدن روحیه مقاومتی در جامعه است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه مقاومت یک جهاد کبیر است، گفت: این جهاد به دلیل اینکه در همه زمینه‌ها می‌آید و تلاش‌هایی را که دشمنان می‌کنند خنثی می‌کند یک نوع جهاد کبیر است.

به گفته وی، در مقابل دشمنان ایستادن، تسلیم نشدن و مقاومت کردن و اینکه تمام داشته‌هایت را نگهداری کنید و در برابر تهدیدات دشمنان بایستید، جهاد کبیره است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز فرهنگ ایثار و فداکاری در کشور ما وجود دارد و باید این فرهنگ را بیش از پیش تقویت کنیم و این مهم نیاز به کار جدی دارد.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه باید در مقابل انحراف‌هایی که وجود دارد ایستادگی کنیم، گفت: ایستادن برای اینکه استقلال پیدا کنیم جهاد کبیره است که باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی برنامه‌ریزی را نیاز تمام کارهای دانست و اذعان داشت: برخی مسائل فرهنگ عمومی حالت زیرساختی دارند که هر کدام از آنها حل شود سایر مسائل خود به خود حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: از بخش‌های مختلف در جلسات متعدد حوزه فرهنگ استفاده می‌شود و گاها همایش‌هایی نیز در این حوزه برگزار می‌شود.

حسینی‌شاهرودی به جابجایی نقش‌های در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: باید وظایف هر کدام از افراد یک خانواده مشخص شود ولی متاسفانه امروز همه نقش‌ها به نوعی جابه جا و همه افراد به نوعی مطالبه‌گر شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه