English

جشنواره استانی تئاتر گیلان آغاز شد

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر این استان از امروز در رشت آغاز به کار می‌کند.

جشنواره استانی تئاتر گیلان  آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حسین ابراهیمیان اظهار کرد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گیلان از عصر (سه شنبه ١٤ شهریور) در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی - ایرانی، موضوعات اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف از موضوعات این دوره از جشنواره است، افزود: جشنواره استانی تئاتر گیلان به‌منظور شناسایی آثار برتر تولید شده در استان و معرفی نمایندگان شایسته برای حضور در سی‌ و ‌ششمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود.

ابراهیمیان با اشاره به اجرای ٩ نمایش در بیست و نهمین جشنواره تئاتر گیلان، تصریح کرد: نمایش‌های «بر پیکری نبردی رو به خاموشی است» به کارگردانی کیوان خسرومرادی، «روایت یک مرگ در خانه. وا. ده» به کارگردانی وحید درویشی، «جی» به کارگردانی وحید تقی زاده، «پلکان» به کارگردانی محمدرضا احمدزاده، «گوهر» به کارگردانی مهرداد بخشی، «آشویتس زنان» به کارگردانی امیر جادوسخن، «رقص روی یک پا» به کارگردانی مصطفی غلامی استادسرایی و «پانما» به کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی در بخش مسابقه و «تلخون» به کارگردانی سیامک حسن زاده در بخش جنبی این جشنواره اجرا خواهند شد.

به گفته معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ علاقمندان برای مشاهده جدول اجراهای جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این اداره‌کل به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه