English

تیم فوتبال نساجی مازندران با لباس یکدست قرمز میزبان صبای قم

تیم فوتبال نساجی مازندران با لباس یکدست قرمز و تیم صبای قم با لباس یکدست آبی در ورزشگاه شهید وطنی مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با لباس یکدست قرمز میزبان صبای قم

به گزارش خبرگزاری موج، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران امروز کلید می‌خورد و در این روز شاگردان مهدی پاشازاده بار دیگر در خانه و در برابر دیدگان هزاران هوادار بازی خود را به نمایش می‌گذارند.

حریف نساجی، تیم بحران‌زده صبای قم است ولی بازیکنان تیم ریشه دار و محبوب نساجی قائم‌شهر آنقدر با تجربه و سرد و گرم چشیده هستند که هیچ حریفی را دست‌کم نگیرند.

آنها که فصل را با عزمی راسخ برای صعود آغاز کرده‌اند، فارغ از جایگاه نازل صبا(شانزدهم جدول) به دنبال ارائه بهترین نمایش خود خواهند بود تا ضمن جبران شکست هفته قبل، در خانه هدیه‌ای دیگر به هواداران وفادار خود بدهند و همچنان در بالای جدول یک مدعی تمام‌ عیار باشند.

یاران‌نساجی با علم به تقابل دو مدعی دیگر جدول یعنی نفت مسجد سلیمان و برق جدید شیراز، ضمن نیم نگاه به آن بازی، در مصاف خانگی خود به کمتر از سه امتیاز رضایت نخواهند داد و تحقق این خواسته با حمایت هواداران نزدیک است.

ببرهای شمال، برای رسیدن به امتیاز ۲۳، از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر به مصاف تیم صبای قم می‌روند.

هواداران نساجی به احترام کشته شدگان زلزله دیشب کرمانشاه، قصد سر دادن شعار ابراز همدردی را در بازی امروز دارند و  با این حرکت، فرهنگ بالای خودشان را به رخ همه می‌کشند.

دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران و صبای قم به دلیل زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با هموطنان‌مان با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

نساجی مازندران برای ماندن در کورس تیم‌های اصلی بالای جدول به برد مقابل صبا قم فکر می‌کند و بار دیگر عاشقان نساجی از سراسر استان برای برپایی جشن پیروزی به قائم‌شهر خواهند آمد تا با حمایت‌شان شاهد برد افتخار فوتبال مازندران باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه