English

نگاه مثبت دولت به نقش موثر زنان در زمینه مدیریتی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار مازندران با اشاره به نگاه مثبت دولت به نقش موثر زنان در زمینه مدیریتی بیان کرد: زن رکن اصلی خانواده و جامعه بوده که مشارکت زنان در شورا 30 درصد افزایش یافت.

نگاه مثبت دولت به نقش موثر زنان در زمینه مدیریتی

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر قمی اویلی در جلسه شورای اداری نکا اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدا که با بصیرت و آگاهی خود راهی را انتخاب کرده که این راه موجب امنیت کشور شد که همگان باید از این ستارگان پرفروغ بهره گیریم.

وی افزود: امروزه ایران امن‌ترین کشور در منطقه بوده که شهید حججی‌ها به عنوان مدافع حرم و وطن با اهدای خون خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند که اساس آن تبعیت از ولایت فقیه بوده و ما نیز باید تابع محض فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار مازندران تصریح کرد: امسال سیاست و استراتژی مهم دولت حفظ امنیت، آرامش، توسعه، تکامل، پیشرفت و انسجام درونی و حفظ حقوق شهروندی است که باید با هم افزایی جهت توسعه جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به نگاه مثبت دولت به نقش موثر زنان در زمینه مدیریتی، بیان کرد: زن رکن اصلی خانواده و جامعه بوده که مشارکت زنان در شورا 30 درصدافزایش یافت و 300 نفر از بانوان در شورای روستا فعالیت دارند.

مدیرکل سیاسی استاندار مازندران گفت:30 درصد اشتغال در سطح مدیریتی به جوانان داده می‌شود که این امر ظرفیت جامعه تلقی می‌شود.

قمی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به مرحله صدور انقلاب رسید که این امر نشان دهنده صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است، افزود: پیاده روی اربعین نیز یک اقدامی مردمی و خودجوش بوده که این حرکت برگرفته از مکتب ما مکتبی عاشورایی است و بدانیم چه کشته شویم و چه بکشیم سعادتمند هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه