English

افتتاح کارگاه های خیاطی و کامپیوتر در بهنمیر

مدیر آموزش و پرورش بهنمیر از افتتاح کارگاه های خیاطی و کامپیوتر در این شهر خبر داد و گفت: 100 درصد مدارس منطقه بهنمیر شوفاژکاری شد.

افتتاح کارگاه های خیاطی و کامپیوتر در بهنمیر

به گزارش خبرگزاری موج، علی روشن اظهار کرد: با بیان اینکه پروژه مهر عید دانش برای دانش آموزان است، افزود: در پروژه مهر وظیفه ما مهیاکردن فضای فیزیکی مطلوب، تعمیرات و تجهیزات و سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی است.

مدیر آموزش و پرورش بهنمیر همچنین رسالت مدیران مدرسه را در سه محور باور به ضرورت و تحول بنیادین در فضای آموزشی، مشارکت در گسترش فرهنگ و تغییر نقش از مدیر صرف آموزش و پرورش به رهبری برنامه درسی دانست و تصریح کرد: در کارگروه تجهیز و تعمیر مدارس منطقه در پروژه مهر اقدامات بسیار موثری صورت گرفته که مهمترین آن شامل رنگ آمیزی بیش از 95 درصد مدارس منطقه شده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه شوفاژکاری 100 درصدی مدارس منطقه بهنمیر رقم خورده است، خاطرنشان کرد: در استان مازندران اولین آموزش و پرورشی هستیم که در این منطقه تمام مدارس شوفاژکاری شده است.

روشن رای ادامه داد: در ایام شروع سال تحصیلی دو پروژه، کارگاه مرحوم موسی برارجانیان توسط خیر نیک اندیش به مبلغ 150میلیون تومان و دارالقرآن عباسعلی تیرگر نیز با مبلغ 100 میلیون تومان افتتاح شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهنمیر گفت: آئین باشکوه افتتاحیه کارگاه های آموزشی زنده یاد موسی برارجانیان هنرستان محمدعلی قاسم نیا روستای کاله بهنمیر نیز با حضور سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شده و به همت خیر نیک اندیش حاج غفار برارجانیان به نیت پدر مرحومش زنده یاد موسی برارجانیان، کارگاه های رایانه و خیاطی هنرستان قاسم نیا با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در مدت ۱۰ ماه تکمیل و تجهیز شده و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: این خیر تاکنون مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به منظور تکمیل طرح ها، تجهیز و تعمیر مدارس، پشتیبانی از برنامه های آموزش و پرورش و حمایت از کودکان بی بضاعت و بی سرپرست منطقه بهنمیر، اهدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه