English

دیدار اعضای مجمع نمایندگان مازندران با وزرای دولت دوازدهم

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تابستانه مجلس با تمامی وزرا و معاونان رئیس‌جمهور و رؤسای سازما‌ن‌های مهم دولت دوازدهم دیدار خواهند کرد.

دیدار اعضای مجمع نمایندگان مازندران با وزرای دولت دوازدهم

به گزارش خبرگزاری موج، ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تابستانه مجلس با تمامی وزرا و معاونان رئیس‌جمهور و رؤسای سازما‌ن‌های مهم دولت دوازدهم دیدار خواهند کرد.

وی همچنین از پیگیری دیدار جداگانه اعضای مجمع با رئیس‌جمهوری و معاون اول رئیس‌جمهور نیز خبر داد تا اهم انتظارات، مطالبات و مشکلات استان مازندران منعکس شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران با دعوت از نخبگان و صاحب‌نظران برای ارائه نظرات و پیشنهادات به مجمع نمایندگان خاطرنشان کرد: اولویت همکاران من پیگیری طرح‌های محرک توسعه استان و ملی‌سازی مسائل استان در دیدار با وزرا و معاونان رئیس‌جمهوری برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان خواهد بود.

نانواکناری در پایان گفت: در جلساتی که با همکاران نماینده داشتیم مقرر شد مطالبات در قالب جداول بودجه سنواتی و برنامه ششم توسعه در دولت جدید را پیگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه