English

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

سال گذشته ۶ شرکت ورشکسته در استان قزوین احیاء شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با احیا و راه اندازی 6 شرکت ورشکسته در سال گذشته شرایط اشتغال به کار 175 نفر در این شرکت ها فراهم شد.

سال گذشته ۶ شرکت ورشکسته در استان قزوین احیاء شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در این باره اظهارداشت: مطابق قانون تجارت پس از صدور رای قطعی از محاکم قضایی بنگاه اقتصادی ورشکسته اطلاق می شوند.

وی بیان کرد: در سال گذشته برای 57 شرکت ورشکسته تعداد 1590 فقره پرونده با موضوعاتی از جمله پرونده محاکماتی، بدهکاری، بستانکاری و اداری تشکیل شد و اقدامات حقوقی، قضایی، ادرای، مالی و تامینی جهت حفظ حقوق ورشکسته و احیاء کارگاه های تجاری در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین انجام شده است.

شعبانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: تعداد ۲۰  فقره مزایده صورت گرفته و 18 مورد دیگر نیز بعد از طی مراحل قانونی در سال جاری مورد مزایده قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد:  از فروش اموال در مزایده و اجاره بها و سود سپرده درآمدی بالغ بر 242میلیارد ریال حاصل شده که با استفاده از قسمتی از موجودی ورشکستگان نسبت به پرداخت 63 میلیارد ریال به 130 طلبکار تصفیه کامل صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: همچنین 40 میلیارد ریال به سهامداران و واریز 45 میلیارد ریال به صندوق خزانه دولت، بدهی 18  شرکت و تاجر ورشکسته پرداخت شده و آگهی ختم ورشکستگی  آنان صادر شده و  در این راستا ۴۱۰ پرونده مرتبط با ورشکستگان مختومه شده است.

شعبانی یادآورشد: با تلاش همکاران در اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین، تعداد 6 شرکت در استان احیا و راه اندازی شده و  و دو شرکت دیگر نیز در حال احیا می باشد که شرایط اشتغال به کار 175 نفر در این واحدها فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه