English

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین خبرداد:

ایجاد اشتغال برای ۳۷۳ معتاد بهبود یافته در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از ایجاد اشتغال برای ۳۷۳ نفر از معتادان بهبود یافته از اعتیاد در سال جاری خبر داد.

ایجاد اشتغال برای 373 معتاد بهبود یافته در قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و جلوگیری از بازگشت مجدد افراد بهبود یافته به اعتیاد، کارگاه های تولیدی در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با هدف ارتقاء سطح کیفیت زندگی افراد در حال بهبودی و بهبود یافته، شناسایی نیازهای مددجو و خانواده آنان و حمایت‌ هایی برای پس از خروج این افراد از مرحله درمانی در نظر گرفته شده که ایجاد اشتغال یکی از این موارد که توسط دستگاه قضایی ارائه می‌گردد.

رجبی اضافه کرد: به همین منظور از ابتدای سال جاری تا کنون 373نفر از این افراد جهت اشتغال معرفی شده اند که ۲۱۴ نفر از این افراد در واحدهای مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی به صورت پایدار، ۱۰۱ نفر در مشاغل موقت و مابقی افراد نیز از طریق اتاق بازرگانی استان جهت اشتغال معرفی شده‌ و در حال فعالیت می باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در پایان خاطر نشان کرد: اشتغال به کار معتادان بهبود یافته به بازگشت این افراد به روند و چرخه عادی زندگی و پرهیز از تکرار مصرف مواد مخدر کمک کرده و آسیب های اجتماعی را نیز کاهش می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه