English

پنجمین نشست شورای راهبری امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

به همت دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، پنجمین نشست شورای راهبری امورزنان و خانواده با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین برگزار شد.

پنجمین نشست شورای راهبری امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، به همت دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، پنجمین نشست شورای راهبری امورزنان و خانواده با حضور سرکار خانم دکتر کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین، دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین و سایر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر ریاست این دانشگاه و با حضور سرکار خانم دکتر ندا احمدی کمازانی مسوول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، دکتر عباس ارباب رییس واحد تاکستان، دکتر رضا شعبان‌نژاد رییس واحد بویین زهرا، سرکار خانم دکتر سیده زهرا موسوی مدیر گروه معارف اسلامی واحد قزوین و دیگر اعضاء برگزار شد؛ در خصوص بررسی ماموریت بهینه آراستگی و پوشش، تبیین فلسفه حجاب، آسیب شناسی وضعیت عفاف و آراستگی، بررسی برگزاری پیش نشست همایش زنان تربیت اجتماعی و جامعه مهدوی در چله مهدوی، برنامه‌ریزی دفتر امور زنان و خانواده در فضای اختصاصی در راستای شبکه سازی دانشجویان دختر و موضوعات دیگر بحث و تبادل نظر شد.

دانشگاه زاد قزوین

در این مراسم، سرکار خانم دکتر کبری علیخانی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین ضمن تشکر از سرکار خانم دکتر احمدی کمازانی برای برگزاری این نشست و با تبریک هفته گرامی داشت زن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از دانشگاه‌های موفق و فعال در موضوعات زنان می‌باشد و برگزاری مناظرات دانشجویی و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوعات مرتبط با زنان بسیار با اهمیت و اثرگذار بوده که این دانشگاه در این راستا فعالیت‌های بسیار خوبی را صورت داده است.

وی افزود: دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین این آمادگی را دارد که در اجرای برنامه‌های مرتبط با این دانشگاه همکاری لازم را داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استاندار قزوین، موضوع بحران هویت را یکی از مهم ترین دغدغه‌های جوانان امروز دانست و یادآور شد: استادان در دانشگاه‌ها، نقش ویژه‌ای را در کم کردن آسیب‌ها و مشکلات دانشجویان به ویژه در این راستا بر عهده دارند.

در ادامه، دکتر اسماعیل زینانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین ضمن تبریک هفته گرامی داشته زن در سخنرانی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این دانشگاه در حوزه مرتبط با امور زنان و خانواده گفت: از حمایت‌های سرکار خانم دکتر علیخانی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین برای حضور در این دانشگاه تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم استانداری قزوین این دانشگاه را هم چون گذشته در ارتقای برگزاری فعالیت‌های شورای راهبردی زنان یاری کند.

سپس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین ضمن گرامی‌داشت هفته زن، بر نقش اثرگذار استادان در موضوعات مرتبط با خانواده، زنان و حجاب گفت: استادان می‌توانند با تعریف فعالیت‌های کلاسی مرتبط با موضوعاتی هم چون فقه خانواده، حجاب و زنان اثرگذاری بیشتری را بر دانشجویان داشته باشند.

در ادامه، سرکار خانم دکتر ندا احمدی کمازانی مسوول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به ارائه گزارشی از فعالیت انجام شده و برنامه‌های پیش روی این دفتر پرداخت.

در پایان، اعضای این نشست، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای فعالیت‌های دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه