English

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خبرداد:

پلمپ کارگاه تولید روغن صنعتی تقلبی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کشف کارگاه تولید روغن های صنعتی تقلبی(هیدرولیک) و دستگیری 5 نفر در این رابطه خبر داد.

پلمپ کارگاه تولید روغن صنعتی تقلبی در قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: در روزهای گذشته طبق گزارش پلیس امنیت اقتصادی کارگاه تولید روغن های صنعتی تقلبی(هیدرولیک) در قزوین کشف شد که با استفاده از سوخت گازوئیل قاچاق به صورت غیر قانونی و غیر مجاز با ترکیب فرآورده های نفتی نسبت به تهیه روغن هیدرولیک تقلبی اقدام می کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه مقداری از این روغن های تقلبی با بسته بندی و علامت تجاری جعلی شرکت های مختلف و جعل علامت استاندارد در سراسر کشور توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: هفت نفر به عنوان متهم در این رابطه شناسایی شدند که سه نفر متهم اصلی و چهار نفر دیگر نیز به عنوان کارگر در این کارگاه فعالیت داشته اند.

رجبی تصریح کرد: در حال حاضر دو نفر از متهمین اصلی متواری بوده و متهم اصلی نیز به اتهام "جعل نشان تجاری، علامت استاندارد و قاچاق سوخت به نحو سازمان یافته" به همراه چهار نفر دیگر به اتهام " معاونت قاچاق سوخت به نحو سازمان یافته از طریق بسته بندی فرآورده های نفتی" با صدور قرار بازداشت موقت روزانه زندان شدند.

وی افزود: بر اساس فاکتورهای موجود متهمین تا کنون به فروش بیش از 286 هزار لیتر روغن هیدرولیک تقلبی اقدام نموده و بیش از یک هزار و 500 لیتر روغن نیز در این کارگاه کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین فراری صورت گرفته و دستور قضایی نیز برای جمع آوری روغن های تقلبی در سطح کشور صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه