English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۸۰ درصد جامعه ایرانی طرفدار عفاف و حجاب هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: باوجود همه مشکلات، ۸۰ درصد جامعه ما طرفدار عفاف و حجاب و پوشش هستند.

 ۸۰ درصد جامعه ایرانی طرفدار عفاف و حجاب هستند
به گزارش خبرگزاری موج

​، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره مد و لباس فجر گفت: امروز با یک جنگ فرهنگی روبه‌رو هستیم و جریان مقابل در حال تحمیل نماد‌های هویتی‌اش به ما است.

وی ادامه داد: وظیفه ما صیانت و حفاظت از میراث اصیل فرهنگی‌مان است. علی‌رغم همه مشکلات، ۸۰ درصد جامعه ما طرفدار عفاف و حجاب و پوشش هستند.

اسماعیلی اظهار کرد: در جشنواره امسال کار‌های خوبی انجام شد، مهم‌ترین ایده‌ای که دنبال می‌کردیم این بود که بین طراحان و حوزه صنعت، ارتباط برقرار شود. مهم این است که الگو‌های بومی تبدیل به صنعت فراگیر شود و این اتفاق در جشنواره امسال رخ داد.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر

 

وی عنوان کرد: البته من به آقای امامی گفتم که توقعات ما بیش از چیزی است که در مد و لباس اتفاق افتاده است و ما فاصله جدی با نقطه اصلی داریم و کار دشواری است، چراکه مد و لباس، صنعتی با حواشی و جوانب بسیار بالاست. 

وزیر ارشاد عنوان کرد: دولت از صنعت مد و لباس حمایت می‌کند و سکو‌های فروش باید حضور پیدا کنند و زنجیره‌ای را تشکیل دهند. من امیدوارم کار مهم انجام شود و اتفاقات خوب را شاهد باشیم.

وزیر ارشاد درباره اینکه آثار برگزیده به تولید انبوه می‌رسند و در سکو‌های فروش حاضر خواهند شد، اظهار کرد: دوستان در شهرداری تهران کار خوبی انجام دادند و آثار بسیاری از افراد ناشناس در فضای تبلیغات شهری معرفی می‌شوند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سکو‌های فروش می‌خواهیم با کم کردن فاصله‌ها، نظام عرضه مستقیم کالا‌های متناسب با خانواده‌ها و زنان ایرانی هم به صورت آسان و ارزان در دسترس عموم قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه