English

رئیس سازمان صدا و سیما درگذشت مسعود اسکویی را تسلیت گفت

رئیس سازمان صدا و سیما در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش‌هایمان را بنوازد.

رئیس سازمان صدا و سیما درگذشت مسعود اسکویی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، پیمان جبلی در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش‌هایمان را بنوازد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانانمان در المپیک پیش‌رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد.

متن پیام رئیس صداوسیما بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون

چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.»

در پیشینه خبر روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما آمده است: «مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت.

اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه